akicha Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen her som vet hva som skal til for å få tatt sædprøve? Får man gjort det hos fastlege eller må man henvises videre til sykehus først?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det kommer jo litt an på hvor du bor. Jeg bor i Oslo. Fikk henvisning fra min gynekolog og mannen ringte selv Rikshospitalet for å bestille time. Men fastlege kan også henvise
Endaenbabyønskes Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Samboeren min ringte direkte til Andrologisk institutt, drevet av Kenneth Purvis. Fikk tatt en sædprøve for ca. 350 kr. Kunne komme dit veldig raskt.
togutter-08og10 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Du må ha henvisning fra lege. På Ullevål kan du levere den selv. Mannen min tok den hjemme, jeg la den under genseren (for at den skal holdes varm, veldig viktig) og kjørte å leverte den. Kan sikkert også gjøre det på sykehuset, men min ville gjøre det hjemme. Åpningstidene husker jeg ikke helt, men det var mye åpent.
ikø29 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 vi leverte prøven hos fastlegen og fikk svar med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå