Mamma des.08 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei Dere husker meg nok ikke, men for å gjøre en lang historie kort: jeg har vært gjennom nesespray og sprøyter, men ut av de 4 egga de fikk ut, ble det ikke befruktning. Så startet på nytt med nesesprayen 1.februar. noen fler som gjorde det? Skal teknisk sett begynne med sprøyte 20.februar. Håper denne gangen at jeg kan. Måtte drøye en uke ekstra med nesespray sist pga null blødning jaja.....
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei å velkommen tebake uheldigvis:) jeg begynte me spray den 23 jan, å ska starte me sprøyte den 14 feb. dette er vårt første forsøk. å min blødning kom i går til så å si rett tid! så jeg håper dette går i orden!
Mamma des.08 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Heisann Takk for svar og jeg ønsker deg masse lykke til!!!!! Bare glad det første gang ikke ble beregnet som 1 forsøk jeg da. Ble ikke det pga det ikke ble satt noen embryo tilbake til meg. Så sånn sett var jeg vel heldig, men ønsket nå heller magen vokste da. men men.... Ønsker dere masse lykke til og håpe det klaffer på første forsøk! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå