♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Kan jeg bruke vann i stedet for egg for å få bollene blanke og fine?
frøken blå Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Kan bruke egg (romtempererte), vann eller melk.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Men de blir ikke blanke av vann. vannet gjør de vel sprø i skorpene bare. I min erfaring.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Takk for svar! Vlir dem blanke av melk da kanskje? Har nemlig ikke egg i huset...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Mine bakverk har bare blitt blanke av egg.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Du kan bruke vann og melk, men de blir bare blanke med egg.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 Takk for hjelp alle sammen ) Bollene ble fine dem )
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Er sikkert litt seint nå, men til neste gang: hvis du mangler egg til pensling kan du bruke melk istedet. Det er best med H-melk, og det beste er å pensle dem med en gang du tar dem ut av ovnen, ikke før du putter dem inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå