Gå til innhold

i Australia, hjelp!!

Linzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg er 21 aar og har reist rundt Australia i nesten et aar naa, og funnet meg en kjaereste herfra for 7 mnd. Den siste tiden var veldig opp og ned for oss, saa jeg bestemte meg for aa fortelle han at jeg ikke ville mer, men like foer tok jeg en graviditetstest fordi mensen var litt sen bare for aa vaere sikker, og den var positiv!

Har fortalt han det, og han stoetter meg 100% uansett hva jeg gjoer, han er villig til aa flytte tilbake til Norge med meg og alt.. Men jeg hadde jo planer om aa gjoere det slutt.

Har snakket med mor, og hun stoetter meg og vil hjelpe meg uansett hva jeg gjoer. Jeg har booket om flybilletten min saa jeg kommer hjem i slutten av feb.

Jeg vet at det beste ville vaert aa ta abort men vet ikke om jeg klarer det. For jeg vet jo at jeg kan ta vare paa ungen, men det var ikke planlagt i det hele tatt. Hvis jeg beholder ungen boer jeg faa han til aa komme til norge og proeve paa nytt igjen, jeg hadde jo planer om aa gjoere det slutt...Naa har jeg ikke peiling paa hva jeg skal gjoere. Noen som har vaert i noenlunde samme sit. og kan gi meg noen raad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vaert I samme situasjon, men min beste venninne I hele verden var I australia der hun gikk paa sykepleieskole. Hun ble gravid med en mann jeg ikke likte da og ikke liker naa. Hun hadde planer om aa gjore det slutt ogsaa og hun begynte saa smaatt aa se seg om etter noe nytt (dette gikk litt treigt, da hun var jomfru, 23 aar helt til hun motte denne tamsen) etter denne positive proven giftet de seg I australia, det MAA Du gjore pga oppholdstilatelse... Og saa flyttet de til norge. De har masser av problemer, ogsaa kulturelle. Men min venninne sier hun aldri ville ha vaert foruten hennes familie og siden jeg har kjent henne I 24 aar vet jeg at hun mener det. Personlig har jeg onsket han paa forste fly tilbake til australia mang en gang. For eget vedkommende hadde jeg ofret og strekt meg veldig langt for aa holde en familie sammen. Men saa er jeg veldig gammeldags og kjedelig paa det feltet. Lykke til. (Ps dette med aa faa oppholdstillatelse er en lang og turbulent prossess- her trengs det masser av toleranse for hverandres reaksjoner- og her snakker jeg av personlig erfaring.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...