Gå til innhold

minus 30kilo eller mer?


Micha..

Anbefalte innlegg

Jeg begynner i morgen på eurodiett, og håper at jeg får reductil av legen på onsdag, for jeg vil gå ned iallefall 30 kilo.. Er det neon flere som skal ned såpass mye? Temkte vi kunne motiverer hverandre litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisaann!!!

 

Jeg var overvektig i utganspunktet så skulle jeg begynne på noe medisin....som førte til en vanvittig vektoppgang...plutselig viste vekta + 16kg.----det kan du tro var kjekt....'

 

Jeg har slutta på medisinen og startet opp på Reductil...Første uka drakk jeg vannvittig mye vann så vekta visste vektoppgang...men andre uka var det minus 1.1kg...spent nå til uka....Går på 10mg....men kunne gå opp til 15mg mente legen dersom det ikke skjedde noe...

 

Jeg skulle veldig gjerne gått ned 30kg ja!!!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,jeg skal ned 30 kg pluss....har allerede gått ned 13,5 kg på trening og reductil siden slutten av oktober.

Det har vært tungt og komme igang igjen nå etter jul...men nå er det full fres...:-)

Jeg har også pco og er insulinresistent.....men har planer om å kvitte meg med alt det etterhvert som kiloene renner av ;-)

Jeg er helt klart med på å motivere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,huff jeg veit hvor fort gjort det er å skeie ut av ymse grunner....

Men ikke gi opp håpet,stå på jeg skal gjerne støtte deg hvis du vil :-)

Det virker så langt til målet med 30 kilo og det er det som tar fra meg motet noen ganger....men jeg trøster meg med at for hver kilo jeg tar av meg så føler jeg meg bedre og bedre....

 

Nå kan jeg endelig bruke noen klær igjen som har liggi lenge å støva ned...det er skikkelig morro.

Jeg har selv gått på cambridge og Noka dietten og vet ingenting om den du snakker om....

Men min erfaring med pulverkurer er ....FOR NOE DRITT....

Jeg har prøvd så mye i alle disse årene men man kan ikke komme fra at trening og sunt kosthold er nøkkelen til mere energi og resulater.

Reductil har hjulpet meg til å drikke mere vann enn det jeg ellers klarer,mistet kosebehovet på kveldene og er stort sett ikke så opptatt av å spise for å kose meg.

Men du må velge hva som er rett for deg.

Stå på ikke gi opp:-)

Kanskje vi skulle ha byttet msn adresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...