Gå til innhold

Alle gode ting er 4 hos oss

<3 lykkeliten <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med testen!! :)

Artig å høre det er flere som må ut å kjøpe ny bil... ;)

Vi prøver nå å få barn nr 4 i familien vår, dvs første barn sammen. Jeg har to fra før, han har en, så nå blir det behov for flere seter..

Håper bare det ikke tar så veldig lang tid.. Går nå å kjenner på alle symptomer som kan tyde på graviditet. Har ikm den 10, spenningen stiger i takt med dagene fremover nå.. :)

Har dere funner ut hvordan bil dere vil ha?? Vi sliter litt med å finne den rette..

Annonse

Hei alle sammen!

Vi har fire barn - tre gutter på 10,8 og 3 og ei jente på snart 2. Da nr. fire meldte sin ankomst kjøpte vi en Volkswagen Sharan 7-seter. Er veldig fornøyd med bilen foreløpig, men jeg er redd den blir litt trang innvendig når guttene etterhvert vokser til - pappan er nesten 2 meter, så hvis de ligner på ham blir de ikke akkurat små ;-) Alle setene i rad to og tre kan tas ut etter behov, og det er kjempekjekt. Satser på at vi etterhvert kommer til å ha to seter bak de to framsetene og to helt bakerst - da får vi midtgangen fri og det kan være kjekt. Når man har alle 7 seter i bilen er det ikke så mye plass til bagasje, men vi har pr i dag tre seter bak framsetene og ett helt bakerst. da får vi god plass til vogn og eventuelt andre ting vi skal ha med. I tillegg har vi "helårsskiboks" - det er vel obligatorisk for store familier!

Ønsker dere alle lykke til med barn og bilkjøp - vi er nå HELT ferdige, men jeg klarer ikke la være å kikke innom disse sidene i ny og ne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...