Looby Loo Skrevet 2. februar 2008 #1 Del Skrevet 2. februar 2008 Da du spådde meg sa du at kjønnet var gutt. Var på UL i går, og gutt blir det gitt ))) Har to jenter fra før, så det var morro. Er det noe annet du "ser" i svangerskapet? F.eks... går alt som det skal? Kommer han før eller etter termin? Har termin 08.07.08 Takktakk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalari Skrevet 3. februar 2008 #2 Del Skrevet 3. februar 2008 så gøy da.. kan tenke meg det blir koselig med en liten gutt også Ser ut som svangerskapet vil gå helt greit for seg. Føler du vil være i god form store deler av svangerskapet. Får ikke opp noens store plager. Men virker som du vil bli litt plaget av halsbrann.. Føler et ubehag bak i halsen når jeg ser på deg. Får opp at du må gå litt over temin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Looby Loo Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2008 Jøsses...får helt gåsehud her jeg. Flink du ) Jeg har jo masse halsbrann!!! Har gått over termin i begge mine tidligere svangerskap, så det stemmer sikkert at jeg må det denne gangen også. Takk for at du tok deg tid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå