Gå til innhold

mage bilder...

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt ut nytt magebilde.. oyoyoy skulle tro d var en hel hær inni dær...

er d noen som vil se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shitt.....du er jo noen dager korter enn meg og jeg har ikke mage i det hele tatt:-(

Så utrolig stas!!

Kjempe fin:-)

Skrevet

magen kommer vel til forskjellige tider hoss alle:)

tusn takk:)

Skrevet

Oi, oi, oi heldiggris. Trodde jeg hadde stor mage jeg... Skikkelig gravidemage!!!!

Skrevet

wow! det vil jeg si..... :) har du født før? jeg er ca 15 uke å ser ut som en småfeit fjortis.. hverken fuggel eller fisk :) ser fram til å bruke mamma klær. ( deler klær nå m min mann ;) ) mohahahaha

Skrevet

har mistet 4 men aldri fød før nei.... :)

Skrevet

wow det var en fin mage!

Jeg passer fremdeles fint i de fleste av mine vanlige bukser. -Kjenner livmora (bak spekklaget), men det er nok lenge til den blir synlig...

Skrevet

takk :) d var koselig å høre:)

magen kommer når dn kommer. tror d har med kroppsfasong å arv å gjøre. moren min fikk også mage tidlig:)

Skrevet

Et lite tips forresten.

Hvis du åpner bildene dine i f.eks. Microsoft Office Picture Manager (standard i office pakken) er det superenkelt å snu bildene (en knapp med to trekanter og en pil, vs størrelses % i verktøylinja)

Skrevet

takk:) har akkurat fått meg ny pc me noe vista greier som jeg ikke skjønner meg helt på:)

Skrevet

Wow... du skal ha etter meg å jeg har ikke slik mage... urettferdig... Kun når jeg spreng blåser den ut... Mmmm... Sikker på at du har riktig dato?

Skrevet

målte eggløsning så vi har en ganske sikker termin:)

Skrevet

Synes du har en ufattelig stor og flott mage. Sikker på at det ikke er flere inni der?

Skrevet

Wow for en flott mage;);) Selv er jeg over 16 uker på vei, å har ingen mage enda;( Men har endelig gått opp en kilo;) he he, men den kommer vel...

Skrevet

tusn takk:)

har da tatt tre ul timer å der ser di bare en:)

nå har jeg lagt ut helt nye bilder:) må oppdatere litt:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så fin mage, og så fint å se at det ikke er bare meg som har fått så stor mage :-)

Skrevet

tusn takk:) du har jo også fått en kjempe fin mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...