Gå til innhold

Begynnelsen på en begynnelse?

Anbefalte innlegg

Eg har termin på mandag...og i hele dag har eg hatt annerledes "kynnere",di kommer me en ubehagelig "smerte" og "tak" i nedre del av magen,og har komt jevnt over hvert 10 min,og varer mellom 30-45sek hver gang...hvor lenge pleier kynnere å vare? Men så har det gitt seg...hva tror dere d kan være?

Eg tok tiden,for å se hvor mangen som kom...og på 30 minutter,hadde eg 5 kynnere eller rier??

Vær så snill å svar meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136733418-begynnelsen-p%C3%A5-en-begynnelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde skikkelig tak stikking nederst i magen i går. kom takvis, hvert3 min i en time skikkelig vonde tak. kjentes ut som babyen skulle presse seg ut. fikk også sånnt tak med samme mellomrom i kveld. men det ga seg igjen etter 1,5 time. skikkelig fustrerende. ringte sykehus i går men de sa at det var nok noe som bare modnes. vet ikke hvor mange dager det tar jeg.

Kynnerene ble mindre etter en god og varm dusj...men kl 06.00 våknet eg av magekramper og sprang på do,og fikk tømt meg...3ganger!!

Magekrampene (som jeg trodde d va) gikk ikke vekk...og kommer me 5-10 min mellomrom og magen kjempe hard. Nå er klokken 09.00 og smertene har blitt litt verre,men varer kortere...og ca 5 min mellomrom. får se hva som skjer...håper det går mot fødselen,og at di ikke stopper opp!

Jeg har termin om 2 dager og har det som deg. Kynnerne er blitt kraftigere og rett og slett litt vonde. Må konse litt når de kommer. Tror det er rier! Men håper ikke det er maserier bare. Men de kommer ikke regelmessig nå. I natt var de regelmessige med 15 min imellom. Et tegn på at ting drar seg til, tenker jeg - et varsel om hva som kommer...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...