Gå til innhold

Hva synes dere om navnet SUNNIVA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt lei av Sunniva. Det har vært motenavn veldig lenge, selv om det ikke har vært helt på topp.

Liker bedre den norske formen Synnøve :-)

Skrevet

Synes Sunniva er mye bedre enn Synnøve. Synnøve er for meg veldig traust, ser for meg en kjedelig budeie. Sunniva er litt fint, vurderer det selv, men er ikke helt overbevist.

Skrevet

Nydelig! Det er ikke på topp 40, så veldig mye brukt er det ikke: ))

Skrevet

Veldig fint. Hadde nok brukt det selv hadde det ikke vært for at jeg har en venninne som heter det.

Skrevet

Minner meg mest om hun dama i kaptein sabeltann og hun var utrolig slitsom. Så nei fra meg.

Skrevet

Vet om noen som synes det er utrolig vakkert, selv er jeg litt usikker. Ser av en eller annen grunn hvertfall ikke for meg at det er den mest populære jenta i klassen, Sunniva er sterk og litt spesiell, men dette er kanskje bare bra:)

Skrevet

av en eller annen grunn får jeg en veldig glad-kristen assosiasjon.

men det er nok bare meg, for det er et veldig populært navn fortiden :)

Skrevet

Aldri likt det - synes det er litt småharry - sorry!

Skrevet

nydelig....kunne tenkt det sjølv eg;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Synnøve er mye finere og mer eksotisk! Sunniva er så vanlig at det er blitt kjedelig.

Skrevet

Fatter ikke at det skal være så vanlig...?? Jeg kjenner ingen som heter det, eller som har barn som heter det. Synes det var et fint navn.

Skrevet

Sunniva er kjempefint, overhode ikke harry som det var nevnt her.

Skrevet

Liker det ikke i det hele tatt - faktisk misliker jeg det sterkt... Det bare klinger helt feil i mine ører, nesten som "sunn ivar" + tenker Kaptein Sabeltann og Sunda...

Skrevet

Hihi- følte du behov for å poengtere det to ganger, Vannis? =))

Skrevet

Ops... så ikke jeg hadde svart før... Ser nå at det er et fire dager gammelt innlegg - sorry!

Skrevet

Sjarmerende med sånne små "glipp";-))

Skrevet

Synest det er kjempefint :) Hadde det ikke vært for at jeg har en slektning som heter det, hadde jeg brukt det selv.

Harry hadde jeg aldri brukt om det navnet,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...