Gå til innhold

Da er vogn nr 9 (!) i hus

Anbefalte innlegg

Bare måtte kjøpe en kombivogn også denne gangen. Har kjøpt EW classic, og planen var å klare seg med den, men jo mer jeg tenkte på det jo mer riktig var det å ha en kombi i tillegg som sovevogn. Bagen i EW er liten og sportsdelen vender "feil" vei. Tror det blir bra med en av hver. Men NÅ skal jeg ikke kjøpe flere vogner.. tror jeg.

Må få med at de 9 vognene fordeles på 3 barn da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136732938-da-er-vogn-nr-9-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da slår du til og med meg du Phantom :-)

Jeg har "bare" 7 vogner, jeg...

Også fordelt på 3 barn. Kremt. Størstejenta er 7 år og helt ferdig med vognbruk da...

Vogndilla - hva er det?? :-) Godt vi ikke er menn, sier bare jeg. Da hadde det vært biler, og det hadde blitt myyyyye dyrere...

Hehe... Noen som vil kjøpe en vogn eller to..?

Får ikke brukt alle på én gang, men hver vogn sitt bruk, om du skjønner :-) Har tvillingvogn til de to som er ganske tette, to reisetriller, en sovevogn i barnehagen, hjemmesovevogn osv osv.

7 vogner er selvfølgelig helt unødvendig, men du verden så morro :-) Det finnes jo så utrolig mye forskjelling.

Dette er min liste i riktig rekkefølge:

Teutonia Primus

Teutonia Mistral

Carena Lux reisetrille

Teutonia Prestige

TFK twinner twist

Quinny Zapp

OTH Urban Jungle

Fordelt på 2 barn og 4år... Nå har jeg bare reisetrillene igjen og OTH da ,Prestigen ble solgt idag.

har en 4 hjuls vogn som kan bygges om til sportsvogn,men den vart tung,kjøpte en trille,men den hadde litt små harde jul og det er noe dritt på vinterføre og den andre vogna er tung...ønsker meg en lett sportsvogn med gode hjul og en tvilling/søsken vogn til mine to babyer:) (får to tette) dessuten hadde det vert greit men en mini tille...når eg tenker etter forstår eg at det blir mangen vogner når en har 3 barn...men hadde ikke hatt plass i leiligheten...må nok klare oss med to...får heller lage et brett bakpå den tunge vogna med gode hjul...eller bruke trilla med babyen i bæresele...vi får se...trilla mi er rosa,så kommer det en gutt er jo det litt krise...tenkte faktisk på å kjøpe en blå trille da...huff,ender nok opp som dere eg også:) :)...

Annonse

Mine vognkjøp:

Til 1. mann

*Simo kombi (brukt 6 mnd, så solgt)

*Teutonia Y2k

*Troller Extreme Lett reisetrille med full liggestilling til sydentur

*Joggevogn

Nr 2

*Simo kombi (brukt 6 mnd, så solgt)

*Tvillingvogn ABC Design

*GT joggevogn

*EW Classic sportsvogn

Nr 3

*Simo Kombi

+ bagdel til EW.

De fleste vognene har jeg solgt, da de passa bra i en periode, men ble upraktisk etterhvert. F.eks Simo kombi har vært super de første mnd, men tar for mye plass i bilen på ferie, og er altfor tung å dra på når barnet kan sitte i en lettere vogn.

Har du tapt mye penger på dette da Phantom 32 uker:-)? Jeg har nemlig to nå. Er selv 30 uker. Kjøpte først en brio happy. Mest fordi den tok liten plass i bil. Men så angret jeg. Å kjøpte en simo kombi på tilbud. Sambo var ikke helt enig pga str. Nå skal jeg selge happyen for jeg synes simoen har en helt annen trillekomfort. Men skulle ønske jeg hadde hatt en mindre vogn å dra på ferie med i sommer. For da får jeg garantert høre det av sambo. Skulle beholdt den første osv....... :)

Hehe, det er vel ikke akkurat et pluss-regnestykke nei... Men nå har jeg jo brukt vognene jeg da, kjøpte dem jo fordi jeg ville ha dem. Ingen regelrette bomkjøp. Bare vogner som passet til ulike formål.

om du har en ny og ubrukt vogn kan du vel være heldig å få solgt den uten for store tap.

Om du vil ha en liten snerten vogn kan du jo prøve å bytte til deg en EW Classic da. Den er super! Beste vogna jeg har hatt. Kanskje noen som har den og som heller ville hatt en Brio happy?

våre 9 barenvogner til nå!:

1. simo classic bagvogn -solgt

2. simo kombi beige farge 07-modell -solgt

3. brio happy duo lys blå og lys rosa 07-modell -selger den kanskje??

4. quinny speedy trille med turkis bag og beige sittedel -solgt

5. i'coo rød trille. ødelagt på flyet

6. en svart og grå kombivogn. ødelagt på flyet

7. tetunia lys blå vogn (rød bag) med to små svingbare hjul forran -ynglingen til nå! -men må kanskje selge den også...

8. GT safari rød trille -prøver å selge den

9. emmaljunga scooter lys blå trille -helt ny. ligger i ordinal eksen :P

detter er til ett barn på 9mnd. men har fått noen på forsikringen også da.

sitter å ser på emmaljunga city cross litt da..... syns de er så fin i fargen de som er helt lys blå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...