Gå til innhold

Noen som venter tvillinger :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

venter tvillinger , veldig spennende, barn nr 4 og 5, har liksom startet på nytt igjen for andre gang, minste min er 6 år, gleder meg enormt, men har enda ikke vendt meg til at magen vokser så fort, ser ut som jeg er 5 mnd på vei allerede og bekkenløsningsplager og bare 14+6 på vei.

vet ikke kjønn enda, skal på ul i begynnelsen av mars.

Hei, vi skal også få tvillinger. På første UL viste det bare en liten Knott, men i går på UL var det plutselig 2 vakre aktive gutter der. Gjett om vi fikk sjokk haha.... Har termin 06.07.08. Synes alt er KJEMPE skummelt nå. Hadde vært koselig å holde kontakt emd andre i samme situasjon.

Synes det er vanskelig å vite hva som skjer fremover. Forstått det slik at man blir sykemeldt fra uke 28, men tidligere var det fra uke 20-22. Formen min er ganske ok, men er jo livredd for å overse noe :-) Hønemor.

Hvor er dere fra? Jeg holder til i Bergen. Kjenner ingen andre i min situasjon så vurderer å melde meg inn i Tvillingforeldre Foreningen....

:-) Lykkelig

Hei der og gratuler til dere alle ,Vi var på vår 3 ul i går da fikk vi en stor overraskelse det viste seg at vi IKKE venter 2 egget tvillinger ,men 1 tvillingen og 2 ennegget tvillinger vi venter altså TRILLINGER :):):)

Fantastisk men skummelt og .

De hadde det bra heldigvis og var like store :):):) det har ikke helt gått opp for oss enda :) ,dette blir våres 3 første barn de er 14 uker .....

Og jeg kjenner ingen i denne situasjonen ....Jeg er heltid sykemeldt :)

Jeg holder til i Stavanger men vi overtok nytt hus på mandag i Haugesund

som vi skal pusse helt opp og håper og flytte til sommeren:)

Hilsen nå 3engler ikke 2engler :):):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...