Gå til innhold

Basson Baby Roma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den ser veldig bra ut og vil ha en slik vogn.

Enten Basson Roma eller Basson Balder..

Hadde en Basson vogn i 2002, var veldig fornøyd med den, eneste var at jeg følte at luften gikk fort ut av dekkene så jeg ¨måtte ha sånn mini sykkelpumpe med i stelle vesken.

Har du sett en slik vogn "live"? Jeg har kun sett den på bilder så finner vel mer ut om den når jeg tar på den :)

Var veldig fornøyd med den, du får utrolig mye vogn for pengene! Romslig bag, kjempegod å trille, kjemperomslig handlekurv under.. Trengs jo ny luft innimellom, men mest i kaldt vær når du får mye kontraster mellom kald og varm luft. Som det meste av lufthjul:) Jeg synes fortsatt lufthjul er bedre enn de andre, Noen maser om at den er tung, men med mindre du er veldig lita, er den helt flott! Skal du ha kombi/duo så veier de helst litt. Selvsagt er noen lettere, men jeg vil ikke si at dette alltid gjør andre vogner bedre. Bor et sted med braaaaatte bakker og har skade i korsryggen, men jammen har jeg gått mye opp og ned med Romaen. Når vogna triller så godt som denne, merker du ikke mye til vekta anna enn når du skal ha den inn og ut av bil. Og jeg syntes ærlig talt ikke den var så tung da heller... Anbefales:) Sjekk www.deal.no feks.

MEN: anbefaler alltid at en kjenner på vogna selv før kjøp... Sjekk den i en butikk eller hos ei venninne, fort gjort å bomme ved bare å høre på andre.. Gjort den erfaringen selv et ja... Folk har så forskjellige preferanser at andres sterke anbefalingi er slett ikke trenger si deg noe om hvor god ei vogn er for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...