Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Norma?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norma er en billig kjede i frankrike, på lik linje med europris som vi har her i norge.. Ville styrt unna det navnet i vertfall hehe

Skrevet

Skjønner ikke hva denne opplysningen har med saken å gjøre, Candy!

Norma er et jentenavn som har vært en del brukt i Norge, og jeg syns det er fint, mye bedre enn Alexandra og Cassandra og andre i den stilen!

Skrevet

Norma er kult da!! Uttales veldig fint på engelsk også;)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg hadde dårlige assosiasjoner til det navnet så hadde det definitivt vært på min liste. Nydelig med engelsk uttale og da.

Skrevet

Til du anonym under meg her : HI spurte om det var pent,jeg synes ikke det pga jeg forbinder det navnet med den billig kjeden. Jeg må da få mene hva f... jeg vil. Er såå lei av folk som legger ut innlegg og spør om "hva synes dere om dette navnet" og med en gang noen sier de ikke liker det,så blir det "krig" Er ikke dette en navne debatt der folk må få låv til og si akuratt det de mener?? Tenk hvor kjedelig det hadde vert her inne om alle var enige om alt..

Skrevet

Det er klassisk, stødig, internasjonalt og pent - et vakkert navn :-) Forbinder ellers navnet med Elton Johns vakre hyllest til Marilyn Monroe - "Goodbye Norma Jean" (Candle in the wind).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...