* vannmamma * Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har en fin og god samboer, lever i et godt forhold, og vi har faatt en skjonn datter sammen. Romantikk er imidlertid ikke der han har sin "styrke"... Mister derfor pusten de gangene han slaar til. I dag var en saann dag! Jeg har bursdag, og han kom hjem med en diamantring med 3 steiner. De skal symbolisere de 3 barna vaare: 2-aaringen og de 2 i magen. Er jo lettrort for tiden, sa det var ikke saa rart at det begynte aa renne igjen... Syntes det var saa vakkert! Horer med til historien at jeg aldri har vart opptatt av diamanter, og sa for forste gang i host at naa kunne jeg etterhvert like tanken paa en ring. Snakk om fin anledning og fin symbolikk!
phantomet Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Så herlig! Det er lov å bli rørt av slikt! En fin gest av samboeren din og en flott anledning til å gjøre ekstra stas på deg! Gratulerer så mye med dagen! Og gratulerer med ny bling-bling ring på fingeren!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Masse gratulasjoner,så flott gjort av samboern ) ØNSKER DEG EN FORTSATT FIN FIN DAG
moden mamma Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Først - gratulerer med dagen... om med ringen! Jeg er heller ikke av de som bryr seg så vanvittig om smykker og ringer... MEN - til jul fikk jeg etterlengtede diamantøredobber - faktisk med mammen min (trodde det var mamma som kom til å kjøpe) han er ikke så hyperromantisk han heller. Øredobbene består av 4 diamanter i hvert øre - to for de allerede fødte, og to for de i magen sa han... sukk... gjett om jeg ble glad! De blir brukt hver eneste dag... De gjør jo ingen nytte nede i en skuff! NYT ringen... det er deg så vel forunt!
Pluttiplutt Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer med dagen:) Så romantisk.:)
Sol med 2! Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Gratulere med dagen! Det er jo det som er så flott med de mennene som ikke overøser oss med gaver hele tiden. Når de først gjør det, så blir det virkelig noe ekstra, ekstra. Jeg og har en sånn.... Ha en fin kveld og bruk for all del ringen. Den gjør som noen sa før her, liten nytte i en skuff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå