Anette25 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvor mange har satt inn egg nå??? Selv har jeg satt inn 1 egg og fikk 3 på frys.
twinanne Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Anette det var flott, da har du jo 1-2 bonusforsøk. Hvet du om de fryste alle 3 i samme pakke?
lillir Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hei Anette25 Satte inn to egg på torsdag,og skal ta test 13 febr. :-)) Ingen på frys,da det kun ble de to eggene. Så fikk vel max uttelling av de få eggene..:-)
Anette25 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Hallo du. Nei det glømte e rett å slett å spørja etter. Ken e spørja etter når e ringe om åssen dette forsøket her ha gådd. Siden jeg sette inn fredag 1feb blir det vel test dag 14 eller 15 feb da. Har litt lyst te å teste på min bursdag 12 feb.
WishToBeMom Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hei jenter, henger meg på denne tråden:-) Jeg har fryseforsøk, 4.innsetting. Hadde 4 egg på frys fra uttak nr 2. De tok opp de 2 middels eggene og et sprakk ved opptining, og satte inn et ok 8-delt egg med litt fragmentering. Ønsker å få tatt opp de 2 perfekte som var fryst en og en først, men de gjorde en feil. Jaja, da slipper jeg å gruble "bruke / ikke bruke" på de middels gode som de tok opp nå. Er ikke innstilt på at dette skal gå bra..... Egg med fragmentering har litt lavere graviditets- score .... Ønsker dere lykke til - krysser alt jeg har for dere! Måtte 2008 være vårt lykke år!
Grublegruble Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hei alle sammen, satte inn 1 egg 1. februar/fredag. Fikk 5 på frys Hvordan er formen deres i dag?? Selv verker jeg enda i eggstokkene (spesielt når jeg skal på do - beklager detaljene!) og magen er så oppblåst. Verker oppå skuldrene, tror det skyldes at jeg er så full av luft. Ikke meningen å sutre for ellers er formen fin, spesielt unnskyld til twianne, ser du har satt Ovitrelle i går og skal ha egguttak mandag, masse lykke til!! Ikke meningen å skremme deg ell erandr esom leser, for det er bare verk som om det er moderate til sterke menssmerter og det står vii, men vil bare sjekke om dere andre også har det sånn - om det er normalt - for de sa jeg var noe overstimulert og at jeg måtte følge godt med. Håper dere får en ekstra god og rolig søndag
lillir Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Heisan.. Er i full gang med baking av fastelavensboller her i gården,og formen er faktisk ganske så bra. Verka litt de to første dagene etter uttak,men mye mindre enn første gang. Tror nok det her er VELDIG individuelt..:-) Merker på meg selv at denne gangen er det ganske annerledes,er litt mer avslappa og har det litt på "avstand",går ikke å kjenner etter symptomer og tegn.. Ble så skuffa sist gang,så prøver å være mye mer nøktern nå.. Er jo en berg-og-dal-bane av følelser hele denne prosessen!! Twinanne: masse lykke til på mandag..:-) Ønsker dere alle en fin søndag,skal på jobb i ettermiddag jeg..:-)
twinanne Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Uttaket mitt gikk overhode ikke bra i dag: venstre: 2 bra egg høyre: HADDE HATT EGGLØSNING PÅ EGEN HÅND, jeg er så sint har gjort allt riktig, tatt el-sprøyta på riktig tid på minuttet, og enda så skjer dette i en lang protokoll med nesespray og hele pakka. Det vil si at det er 3-4 gode egg i høre eggleder nå. Så nå må jeg bare krysse fingrene mine for at de to jeg har blir befruktet og brukbare for å sette inn til onsdagen. Det er bare det som mangler at 5-6 gode egg blir til ingen. INGEN. Jeg hvet mer i morgen, kryss fingrene for meg jenter at det ikke skjærer seg totalt.
Grublegruble Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Leit å høre at du har hatt eggløsning twianne, var det samme jeg fryktet, tenker på deg og krysser fingrene for at begge eggene du har fått ut er gullegg! Stor og god trøsteklem*
twinanne Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Jenter jeg er i rute, kommer snart og ruger sammen med dere må bare sette inn mine 2 gullegg i morgen først. WOW det gikk faktisk bra i dag, ringte Porsgrunn og fikk beskjed at begge 2 var 2 delt og håper de blir 4 delt i morgen begge 2. Innsetting av to blir det i allefall i morgen. ellerss å er det litt artig å tenke på, jeg har flest egg av alle i meg i morgen, dvs. 3-4 gullegg i høyre eggleder og 2 befrukta i livmora. Selvfølgelig jeg har vært snill jente og ikke lurt min bedre halvdel til å forsøke å befrukte de 3-4 i egglederen, har jo ikke lyst på mer enn tvilliger for å si det som det er. Dette her kunne o blitt krise dersom vi ikke hade fulgt reglene å tatt oss en hyrdestund 3-4 dager før uttak. Men ta det me ro, jeg har oppført meg pent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå