Gjest Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Holder på å pusse opp litt her, og vil gjerne ha en lys lilla tapet til snuppa, skal male panelet hvitt, samt taket hvitt. Hvor får jeg tak i lys lilla tapet?;-) Takknemlig for svar!
katlinka Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Der de selger tapet og malersaker vil jeg tippe...
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja, men jeg har vært innom flere steder og de har ikke lys lilla, bare en sterkere lilla farge. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe noe over nett f.eks, en venninne av meg gjorde det.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Hvis du ikke finner en i ønsket farge kan du jo kjøpe en fin strukturtapet som du maler med den lillafargen du ønsker, får jo bladet akkurat den fargen man vil ha hos fargehandelen :-) Driver å pusser opp barnerom vi også..skal tapetesere og male neste helg :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det kan jeg også gjøre. Skal stikke innom en tur i dag, takk for tips;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå