Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Eller er det ikke? Ser meg litt blind på navnet. Kan man hete det som voksen, da??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ja! Supert! Gå for Lotte, syns det er herlig og stødig
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes Lotte er veldig søtt på en 3åring, men klarer ikke helt å se for meg en 30-åring som heter det.. Passer best på små, søte prinsesser synes jeg. Men om du liker det, gå for det!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 P.S! Det skal passe til Ida... (gjør det?)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg synes det passer godt til Ida. Men synes kanskje navn som dette passer bedre: Eira Ella Ane Thea Sara Emma Lina Lisa Vida Enea Ava Med a-endelse. Hva med Lotta? Synes det passer bedre til en søt jente samt en ungdom og voksen...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Lotte er et søtt navn. Svigerinnen min heter Lotte Lise Man kan godt hete det som voksen, hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Man kan like gjerne hete det som voksen, er bare jeg som forbinder det med småjenter siden jeg kjenner to jenter fra 2-3 år som heter det. Lotte Lise var nydelig, liker også Lotte Louise.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Kjenner en voksen dame som heter det - sånn 40 eller noe, samt en jente som er 20... Jeg synes det passer uansett alder... Navnet i seg selv er ingen storfavoritt for min del, men det er ganske søtt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Jo, har vurdert Lotta også, men sambon påstår det blir tyngre og mer "bastant" enn LottE. Og av debatten her inne begynte jeg plutselig å tenke på om Lotta/Lotte står i fare for å bli et kjempepoppis-navn eller enda verre et harry-navn???
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 ...dytt i vei du Ja, jeg synes absolutt man kan hete Lotte både som barn og voksen. Synes også det passer fint til Ida, selv om jeg også ville brukt a-ending, da jeg synes det passer enda bedre.
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Spør du foreldregenerasjonen hva de synes om Lotte får du ofte høre at det var navnet på en kvinnelig militær... Ellers oppfatter jeg Lotte som et kallenavn for Charlotte, men det er et helt greit navn - ingen favoritt hos meg da...
Lottas mamma Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes Lotte er et kjempefint navn, men liker Lotta enda bedre så klart... : )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Kjempe fint får vi en 3. jente skal hun hete det. Liker og egentlig best Lotta, mens mannen har bestemt Lotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå