Gå til innhold

Sånne fastelavensris...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn busk med fjær på, har ikke sett de har solgt det noen steder så tenkte å lage det selv.men er det en spesiell type busk eller? bjørk?

Skrevet

vi lager alltid av bjørk..jeg var så heldig å få to flotte store buketter hjem fra barnehagen i går..og to MEGET stolte barn!

Skrevet

Hehe..måtte le litt av denne,ikke for å være slem... :)

Det skal nåkk godt gjøres å finne fastelavensris på butikker... :)

Du går ut i skogen å skjærer av bjørkeris,limer fjærer på og vips...så har du fastelavensris å pynte med...

Skrevet

her bruker faktisk de her "sanitetsdamene" å stå på handlesenterene og selge dem....så SÅ rart var det da ikke....:-)

Skrevet

da kan vi le litt av deg også, for her selges de på kjøpesenteret. sanitetsforeningen har stand der. men den kvisten vi fikk fra bhg er jo myyyye finere :-)

Skrevet

Ok. men fikk nettop høre at de selger sånne i byen, men blir nok til å lage meg en selv.Før brukte de å gå rundt på dørene å selge, men det er noen år siden sist.Var derfor jeg spurte.

Skrevet

Ok...har aldri opplevd salg av disse..men sanitetsdamene er jo litt lure da.. :)

Skrevet

her blir de også solgt på butikker og i byen av sanitetsdamene.

har vært å få tak i nesten hele uka her..

Skrevet

Ser for meg salg av fastelavensris på f.eks Rema.....

En av de anstte må ut i skogen å spikke x antall ris...en annen ansatt sitter å limer på fjær...alle gruer seg til fastelaven,for ingen har løst på denne oppgaven! ;)

Skrevet

De selger det nå iallefall på Rema 1000 her hos oss, så synes ikke det var noe dumt spørsmål!!

Skrevet

her har sanitetsdamene solgt fastelavensris siden jeg var barn iallefall.. og det var på 70 tallet. hehe. Har nok vært lure noen år de da. :D

kjøpte mitt i forrige uke, fastelaven er jo i morgen! Så nå har det kommet flott løv og jeg lengter etter vår!

Skrevet

Du får ferdige fastelavensris i blomsterbutikker, på hagesenter og utenfor mange matvarebutikker.

Lager du selv bruker du normalt bjørkegreiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...