Gå til innhold

Enda ikke fått inkallelsen til ultralyd! 13+6 i dag.

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig fikk dere andre inkallelse til ultralyd? Jeg var hos lege i uke 10+0, og han sa han skulle bestille. Men jeg har enda ikke hørt noe, og begynner å bli redd for at han har glemt det...

Burde jeg ringe å purre, eller bare vente? Er så redd han har glemt det slik at jeg ikke får time før jeg er langt over 17 uker på vei...

Fortsetter under...

er ikke vanlig med ul før uke 18-20 omtrent...jeg fikk time når jeg er 19+3....ville tatt en tlf jeg da...kan jo vere lang ventetid....kan vere at legen har glemt d...de er jo bare mennesker de også:)

Annonse

jeg ringte sykehuset i dag for å etterlyse ul dato. å da fikk jeg vite at jeg sto på venteliste..... men hun fikset time med en gang så nå har vi time til ul 17 mars. viss man blir lei av å vente på brev. så bare ring d aktuelle sykehuset:)

Jeg fikk ikke første kontroll før jeg er gått over i uke 13 jeg, så jeg får hvertfall ikke noe UL-time før en stund etter den tid.... :/ Kjedelig med en så opptatt lege at jeg nesten er 3 måneder på vei på FØRSTE kontroll....

jeg fikk innkallelse i dag!!! var hos legen på torsdag, så det synes jeg var raskt levert;)

Kan ikke timen jeg har fått, så jeg fikk meg ny på telefon i dag:)

fikk time i uke 20 ( det var sent), men etter telefonen fikk jeg i uke 18+3

så nå er jeg fornøyd;)

Legen sendte inn henvisning til ordinær ul når jeg var 7+5 er 12+4 nå og har ennå ikke fått noe brev i posten. Stresser ikke med det igrunnen :-) Den kommer nok tenker jeg.

Når jeg var hos legen første gang, skulle han sende inn henvisning til ultralyd. Og han sa at hvis jeg ikke hørte noe på noen få uker, måtte jeg ringe Ullevål og purre. Så hvis jeg var deg, ville jeg tatt en tlf til der du skal på ultralyd og høre. Det kan jo skje ting blir borte... Lykke til ;-)

Annonse

Eg tok saken i egne hender og ringte til sykehuset eg skal på og ba om å få snakke med føden. Fikk time til første kontroll hos jordmor i neste uke og får ultralydtime når eg er på kontoll.. Ble kjempefornøyd for eg har hatt lyst på ein kontroll til:o)

Utmerket service på eit lite sykehus!! Nesten ikkje ventetid her!

Fekk time hos ei jordmor som kunne følge meg opp hele veien og! Håper ho er grei! *krysser fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...