Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg lurte på det med at den velter, og om de hadde fått mye klager. her er svaret: (og jeg vet de ønsker å selge, men jeg antar de ikke risikerer noe søksmål mot seg ved å selge vognene.) Hei Dette er ikke en feil, men noe som preger enhver 3-hjuling som kan vendes den veien og legge ryggen helt ned på. Som det står i bruksanvisningen så skal det utøves forsiktighet med å la barnet være alene når barnet ligger i en vogn (generelt). Ofte blir det syndet mot dette og det har hendt at et barn har sovet uten oppsyn, våknet igjen og krabbet oppover på ryggen på vognen. Da vil enhver vogn tippe, dessverre. Dersom vognen står flatt og barnet er sikret med selene, vil ikke denne tippe. En generell regel, hva gjelder slike 3-hjulinger er dog at man ikke skal henge stellevesker og handleposer på håndtaket. Dette vil i noen tilfeller medføre tipping også. Ellers så ble produktet best i test for noen år siden, og scoret høyest av alle 3-hjulinger på…….tippesikring J. Med vennlig hilsen BabyWorld DA Kenneth Fjeld Daglig leder
mortiltre* Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Så greit å vite:o) Hadde en velt med min sønn for 6 år siden i en teutonia trehjuling. Skulle gå ned fra fortauet over en kant. Det gikk galt. Men heldigvis bra med gutten:o) Ekkel opplevelse. Han landet med ansiktet ned, men lå i en voksipose og hadde brettekant på lua som reddet han. Har kjøpt Quinny freestyle til jenta vår som kommer om 4 uker. Selvfølgelig er det tryggeste 4 hjul tror nå jeg. Men liker best trehjulingen. Så får vi bare passe litt ekstra på) God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå