Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gjennomførte lap i oktober, og ble gravid mnd etter, (fikk opp blokkeringene i eggledere ved hjelp av kontrasvæske, de var også "krøllete") Graviditeten endte dessverre i blæremola. Men spørsmålet mitt er om noen som vet om eggledere holder seg "oppe" eller om de synker sammen og tetter seg igjen.Egglederene min ble slik av en tidligere infeksjon, altså jeg har ikke endo. etc. Noen som vet eller kan synse litt..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136730108-hadde-tette-eggledere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter på dette. Jeg ble også gravid etter lap i oktober, men endte i ma. Den ene eggleder var visst helt bra, men den andre ikke noe særlig, vet ikke om det betyr at den ikke fungerer. Vet at Stork sier at positiv virkning holder i fire måneder siden det virker som en gjennomskylling/renselse. Må vel bety at kan være lurt å ta en slik flere ganger? Har sjekket hos privatgyn og koster bare rundt 1.500.

Hei.Jeg var hos Volvat,hvor han sendte henvisning til sykehuset for å sjekke for snart to år siden.Jeg betalte 200kr i egenandel på sykehuset bare.

Jeg hadde en tett eggleder og fortsatt ikke blitt gravid.Ringte Volvat for et år siden å spurte om å bli henvist en gang til for å sjekke om den hadde åpnet seg,men da sa han at han ikke ville at jeg skulle gjennomgå den en gang til ettersom jeg hadde en frisk...

Så nå har jeg oppsøkt legen min for å få han til å hjelpe meg videre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...