Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva synes dere om navnet Ellinor? Jeg liker ikke egentlig navn som blir for spesielle, synes dere Ellinor faller i den kategorien?

Hva slags jente ser dere for dere når dere hører dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormora mi eller lignede ser jeg får meg..

Skrevet

Fint navn!:) Tenker meg en jente med bein i nesen:)

Skrevet

Et vakkert navn! Ser for meg en sterk og flott jente : )

Skrevet

Ellinor er ikke så veldig spesielt, gammelt, godt navn på ei frisk og sprek jente :)

Skrevet

Har selv en datter som heter Ellinor, så det er naturligvis det vakreste navnet i verden.

Vi har bare fått positive tilbakemeldinger på navnet. Opplever ikke at det er for sjeldent, for det er et navn alle har hørt, selv om det ikke er så mange små barn som heter det nå, det er jo fortsatt mest gamle damer som heter Ellinor.

Ser at bruken av Ellinor-navnet har økt noe, men jeg håper det ikke øker altfor mye. Vil gjerne at jenta vår fortsatt skal ha et navn som er litt uvanlig. I fjor var det 35 jenter som fikk navnet Ellinor, så det er jo fortsatt ganske få.

Skrevet

Ellinor er kjempefint. Ser for meg ei kjernesunn og sprek jente. Navnet er ikke for spesielt, nei. Min svigerinne heter forøvrig det.

Skrevet

mormor heter det, liker godt det navnet

Skrevet

Ellinor er ikke "spesiellt", bare ikke så mye brukt akkurat nå. men alle kjenner det, og ingen vil oppleve det som sært.

det kan dessuten lett brukes i utlandet da det finnes både latinske og engelske vanlige versjoner.

Ellinor stod på topp to lista mi sist jeg fikk barn og det er en stilig jente med glimt i øyet. hun kan dessuten være ganske søt :)

Skrevet

Et fin-fint navn :-) Ellinor har bein i nesa tenker jeg. 35 som fikk navnet i 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...