Gå til innhold

Jeg fikk så lyst på dobbeldyne, noen som hvet hvor det kan kjøpes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikket på ikea sine nettsider,men kunne ikke finne der, selv om jeg mener å ha hørt de har der. Ellers, hvor kan vi finne dobbeldyner? pris ca?

Fortsetter under...

Skrevet

fikk det til jul.. anbefales.. helt vidunderlig :)

usikker på prisen men de har det på jysk!

Skrevet

Ikea! Flere forskjellige tykkelser. Å billige er dem å. Sengetøyet også. Anbefaler deg å dra dit :)

Skrevet

Alle IKEA sine enkeldyner finnes som dobbeldyner! De skal og være best på pris!! :)

Skrevet

Ikea har! Kjøpte dobbeldyne i dun der. Fantastisk god og heller ikke så dyr. Superdigg med dobbeldyne :-) hihi. Anbefales på det sterkeste!!!!

Annonse

Skrevet

Jeg har dobbeldyne fra jysk til 300 kr å den er kjempedeilig!!

Skrevet

Takk for mange svar! Da skal jeg sende mannen ut for å kjøpe dyne og trekk på ikea.-) Vi fikk gavekort til jul og hva er vell bedre innvistering enn litt sengehygge:-)

Skrevet

Dobbel-dyne er konge.. har også kjøpt på ikea... Er så deilig atter.. :)

Skrevet

vi har en fra jysk.vurderer og kjøpe en til da jeg liker å hele teppe for meg selv ;) Enesteminus er at det trekker når man ikke klarer og ligge sammen hele natten. Åpningen som bli imellom ;) hehe

Skrevet

ikea sine dobbeldyner er større enn vanlige dobbeldyner....

ikea har di største=) så det blir ingen glippe imellom:)

di er fantastiske.

men da må du også kjøpe alle sengetrekk på ikea, da det er bare di som passer til di gigantiske dynene!!!

den er så stor at selv når vi ikke ligger inntil hverandre, kan sambo ha dyne mellom bena som han liker, å jeg kan tulle dyna godt rundt meg og langt oppover ørene=) og fortsatt har vi dyne til overs....hehe og ingen glippe=)

i jula lå vi til svigers, di hadde også dobbeldyne, men den syntes vi var for liten:) hehe......... vi har blitt litt bortskjemte av vår egen gigadyne:)

tror-hvis jeg husker rett, så betalte vi mellom 500-700 for dyna og ett sengesett.....

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i beskrivelsen av de enorme IKEA-dobbeltdynene. De ER faktisk gigadyner :-) Mannen min og jeg har en slik i USA, og den er ekstremt myk, stor og varm. Kan godt ha vinduet åpent hele natten selv i minusgrader, og man føler seg likevel veeeldig god og varm under gigadynen:-)

Anbefales:-) Den er praktisk selv for par som ikke foretrekker å ligge tett i tett, fordi den er stor nok til at man kan ligge litt fra hverandre også.

Skrevet

Å nå glede jeg meg til å legge meg:-) Til nå har vi liksom prøvd å ligge sammen med 2 dyner, og gjett om det alltid kommer trekk fra EN plass! Glede meg til kvelden ja!

Annonse

Skrevet

de gedigne dynene fra ikea er rett og slett bare genial!!!!!

hehe..elsker den over alt annet!!

og greit,så må man kjøpe trekkene på ikea,men herlighet...kjøper man et par tre trekk når man først er der så har man jo så man klarer seg lenge..

så kan man jo heller bare kjøpe noen flere etter hvert...eller ønske seg i gave..

vi har tre trekk til vår dyne,og det holder plenty...hehe...men blir nok å kjøpe med oss et par til når jeg er på ikea neste gang da vi skal flytte heim nordpå igjen..da er det et stykke til ikea så kan være greit med noen ekstra :-)

men fantastisk dyne!!!

Skrevet

Vi har hatt det i 4 år og kan anbefale det på det varmeste.

Ikea kjøpte vi vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...