Gå til innhold

innsett i dag- men er forberedt på det verste

Anbefalte innlegg

Jeg skal til innsett av mitt 1 fryseegg- hadde 5 på frys men ikke nå lenger:(

Sykehuset tinte 2 og bare ett var bra. supert tenkte jeg men så fikk jeg tlf sent i går kveld. Da hadde ikke egget utviklet seg slik det skulle og de hadde da tatt opp de 3 siste eggene. Av de 3 så var det bare ett som var bra....så langt.

Det var et slag i ansiktet i går kveld..mistet 4 egg...fy som jeg gråt.

Så nå er det bare å sette seg inn i bilen og kjøre i 4 timer og håpe at jeg ikke får tlf ifra sykehuset som sier at egget likevel ikke er bra:(

Hadde håpet at jeg fikk 2-3 fryseforsøk på mine 5 gullegg

Fortsetter under...

Uff dette var trist heidim79!! Vet hvordan du har det nå,akkurat det samme skjedde meg i forrige uke da jeg skulle sette inn fryseegg.

Hadde 4 på frys og var rimelig betrygget på at det skulle være nok i massevis! Nok til flere innsettinger. Hadde det jo i bakhodet at det kunne skje siden mange her opplever det,men trodde likevel ikke det skulle skje meg. Kanskje ett ville gå dukken liksom,men 3...........

Men heldigvis var ett egg sterkt nok,og det hadde delt seg bedre enn noen av de andre eggene har gjort til andre innsettinger. HAr hatt 5 totalt nå.

Så jeg krysser fingre for deg jeg-du skal se at dette er det sterke flotte egget som skal feste seg godt hos deg. Og bli der i 9 mnd:o)

Lykke,lykke til idag!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klem

Det er desværre slik det er....et fåtall av de befruktede eggene er liv laga. De over 30år er ca 2 av 10 befrukta egg, rett genetisk kodet.

Av mine 9 embryo var det kun et som jeg ble gravid med og det lå i det siste strået på frys.

Lykke til med innsettingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...