Gå til innhold

kan man ha sex når man har lysebrun utflod etter ma?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

Jeg skrev selv et spørsmål om dette på et annet forum, ikkeom sex, men om det var vanlig med brun utflod.

Det er nok helt vanlig fant jeg ut, men jeg også lurte på når jeg kunne starte opp med sex..

Prøvde den dagen jeg hadde hatt minst uflod, nesten ingenting brunt, kun etter å ha vært på do.

Det var veldig vondt å ha samleie da, helt tørt ogtrangt på enmåte, så jeg avbrøt. Slimhinnene var nok uttørket da jeg måtte gjennom 3 tablettkurer på 3 uker etter MA...

Dagen etter prøvde vi igjen, gikk litt bedre, fortsatt litt sviende følelse, og litt tørt. Gikk bedre uansett. Når da sæden rant utkom det litt brunlig væske også, jeg tror ikke dette var farlig..bare kroppensom fikk hjelp til å "renske opp litt" selv.

Det svidde litt i skjeden etter sex, typisk sånn når man har gått veldig lenge mellom hvert samleie, og er i tillegg tørr. Jeg kjøpte meg da melkesyretabletter,og etter 2 dager med 4 tabletter så komdet fortsatt litt lysebrun væske ut. Jeg føler meg helt fint ogikke vondt i hele tatt, alt føles ok ut nedentil og i magen også. Hadde sex i går , ikke vondt i hele tatt, er mye mindretørr ogsår, så jeg tror nokikke noe er galt..

Tror lysebrun utflot fortsetter litt uansett lell om man har tømt livmoren, det er kanskje mye sår inni der og?

Håper dette beroligetdeg :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...