Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er det snart tid til å prøve igjen.

Er det noen som har prøvd salvietea, greapfruktjuice og hostesaft mm for å forbedre forholdene rundt eggløsninga? Har også lest at noen tok a vitamin.Har veldig lite eggløsningsslim og lurer på hva jeg kan prøve nå og når tid man må begynne med det forskjellige.?? Har dere noen erfaring med dette? Hva virker og hva er bare bortkastet peng?

Takknemlig for alle svar

Hilsen forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg drakk solvipect i tre dager før el, og syntes el-slimet mitt var litt tynnere enn tidligere (lettere å svømme i?). Har også spist 2 350mg e-vitaminer per dag en stund nå (og hadde en veldig tykk fin, trippel slimhinne, som visstnok skal være lett for egget å feste seg i, om det skyldes e-vitaminene vites ikke, men man kan jo tro..). Jeg slo også til med homeopatmidler denne mnd. Trenger jo ikke la ting være uprøvd hvis det kan hjelpe tenker nå jeg. Hvorvidt det har hjulpet, vet jeg enda ikke. Ikm om 2 dager. Men jeg har en liten mistanke om at jeg lyktes denne gangen.. =)

Skrevet

Jeg tokk litt hostesaft - men spiste E-vitaminer 350 mg - har nå gått ned til 30 mg per dag. Drak salvietea dagene før - og ble gravid (men hadde en sa). Nå har jeg i tillegg bestilt Babyklister fra www.helsehelse.dk

http://www.helsehelse.dk/shop/search-1.html?keyword=baby%20klister

Som visnok skal være veldig bra.

Men som gyn.legen min sier er det "ment to be" klamrer spiren seg fast uansett. og hvis ikke er det ikke noe man kan gjøre...

Uansett lykke lykke til...

PS jeg dytter opp en trå ang kjerringråd, som du kan lese :-)

Skrevet

Tusen takk for svarene deres. Skal få tak i e vitamin.

Hilsen forvirret

Skrevet

Sliter du med pollenallergi så bør du være varsom med saviete. Har smakt det og som den allergiker jeg er så snurpet halsen seg ganske igjen kort tid etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...