Gå til innhold

Jeg har funnet et fint hus....men ingen pris:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde faktisk ikke det var lov jeg?! Og hva er vitsen liksom...... jaja håper det står i prospektet jeg har bestilt da.

Skrevet

Da får du kreve at du vil ha det til den prisen og ikke et øre mer:)

Skrevet

Kjempe fint hus, men guuuudameien jeg ble gal i hode av sjakkrutene:P

Rett ved ferja også jo, hehe:)

Men det så fryktelig dyrt ut da...:S

Skrevet

Så stilig hus! :)

Men ville nok skifta ut de sjakkrutene ganske raskt, hehe!

Skrevet

ja enig i det, men tror det blir tonet mye ned med møbler o.l. Flott beliggenhet, men jeg er fryktelig usikker på prisen...... aner ikke faktisk. Likte det veldig godt:) Mulig jeg må ringe megler i morgen å få dommen hehehe

Skrevet

hehehe ja er jo bare i 2 rom så det kan jo fint byttes. Nå skal jeg tippe pris og så skal jeg sjekke i morgen om jeg har rett. tipper 5,5 mill.

Skrevet

AAAAAH; FOR ET HUS!!!

Jeg kommer ikke til å være litt misunnelig engang om dere ender opp med det huset :) hehehe

Skrevet

satser på 7 rette i morgen jeg da:) Utrolig fint synes jeg også, men må se litt på tomta for de skal jo sette opp et hus foran der:( Eneste dumme er at det ikke ligger i Son hehehe kanskje jeg kan flytte det hit?

Skrevet

Ja, det ser dyrt ut. Men det var virkelig nydelig! Skulle ikke tro huset var fra 1919, de har virkelig gjort en kjempejobb med å renovere det.

Skrevet

ja så på det forrige dagen:) Mannen vil ikke bo på Jæløya da det alltid er mye kø.....hehehehe 11 mill har jeg heller ikke:) Skal til Moss i morgen og da skal jeg jammen sjekke ut det huset jeg la ut først.

Skrevet

fantastisk nydelig hus! Har nettopp flyttet inn i et veldig likt et, men kan jo overhode ikke sammenlikne beliggenheten desverre.. nydelig utsikt!!

Drømmehus! Synes sjakkrutene er supre jeg!

Tipper 6 mill jeg.. litt lavere priser enn i oslo.. men med den beliggenheten må det jo koste endel. Er det ved festestranda eller?

Skrevet

Du tippet riktig og jeg bommet med 500 tusen.....sukk.....blir for dyrt for oss da:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...