Gå til innhold

Plagsomme TV-reklamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og SAS reklamen da.... Petter, ta min marmelade!

Skrevet

Hehe, artig tråd:) Må selv si at jeg syns den NSB reklamen er litt skjønn jeg, hvertfall når guttungen sier " Til Bodø da?" *ler hver gang*. Jeg sliter mer med dårlige reklame sanger som klistrer seg på hjernen.. Sånn som Jysk melodien..

Skrevet

Fitness frokostblanding! Hun som må passe vekta og som veier ca 40 kg i utgangspunktet ... Får veeeeeldig medfølelse når kjolen sprekker.

Skrevet

Vendela er grusom - mer u-ekte innlevelse skal man lete lenge etter. Og Santander - det irriterer meg at de uttaler det SantandÉr - det er jo ikke det det står!! Hadde det hett Santandér, så hadde man da skrevet det med apostrof. Og hva angår øvrige uttalelser: Hun dama i palmolive-reklamen som sier fUkt - altså, det skrives jo fukt, men uttales normalt "fokt", men hun sier fUkt. Grusomt. Ekkelt ord. Ingen (i alle fall ingen jeg vet om) som snakker sånn.... :)

Skrevet

Huff, husker den teite KINDEREGG reklamen.... bestemor til mor "ta med noe godt til barna da" ... åsså senere i reklamen, mor "tre ting på en gang, det er jo ikke mulig det" jeg hata den over alt på jord.....

blir forbanna hver gang jeg ser en BM reklame, men det er forde de krevde 35 000 kr mer en det som var avtalt på anbudet, på noe vi bygget.... (heldigvis vant vi :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...