Gå til innhold

Plagsomme TV-reklamer

Anbefalte innlegg

Noen tv-reklamer er bare sååå plagsomme. Feks den med NSB. Han gutten som maser på konduktøren om hvor mye billetten koster. Åhh, jeg kan ikke fordra den reklamen, må skifte kanal eller skru ned lyden når den kommer....

Er det bare jeg som irriterer meg over reklamer, eller er det flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136728830-plagsomme-tv-reklamer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Riks-TV

1881

Nsb (jævla møkkaunge)

Sensodyne (tror ikke tannlege Knut Kleppe at vi ser forskjell på tenner og tannkjøtt uten at han peker..?)

Tlf 2003 (en peanøttlignende sokk med mobilgitar som synger "tlf is gonna rock'ya! *grøss* Må skifte kanal hverg gang den kommer..)

Sensodyne (tror ikke tannlege Knut Kleppe at vi ser forskjell på tenner og tannkjøtt uten at han peker..?)

Tlf 2003 (en peanøttlignende sokk med mobilgitar som synger "tlf is gonna rock'ya! *grøss* Må skifte kanal hverg gang den kommer..)

hahaha!

Genialt skrevet.

Hihi,jeg klarer ikke den med ho kjerringa som sier på verdens mest tilgjorte falske dialekt ; hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen. Og ikke den vg reklamen med den innpåslitne kjærringa som prater i ett sett. Æ må ringe ho Hjørdis...

Trodde han blå fyren reklamerte for Byggmakker jeg. der ser dere for feil mann kan ta. Selv takler jeg ikke han fyren med det hvite gliset etter SB-12 reklamen. Den første reklamen av disse som kom.

Og den reklamen der de sier.. "julen er over, det er på tide å bli kvitt restene. I allefall det som er på hoftene dine"..

For det første er det sommer på reklamen, for det andre er dama syltynn. tåpelig.

Knut Klette ja Ha ha :-D (husker etternavnet hans riktig bare fordi navnet høres ut som noe helt annet...) Tannlege som har solgt sjela si sier bare jeg...

Dumme dumme blå lodotten til maxbo eller hva det er. Tror de mannfolk identifiserer seg med små blå lodotter???

JAMBA...

Den elkjeden som bruker gamle idoldeltakere.... uff..

Vendelareklamen ja :-D hmm det er mange flere, men jeg har fortrengt dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...