Gå til innhold

Da er det bestemt... Wish me good luck :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi forsøker et AIH-forsøk til. Hadde egentlig bestemt oss for å gå rett på ivf. Snakket med Riksen tidligere i uka og skulle ringe igjen når mensen kom. Den kom idag og jeg ringte Riksen. Det var dessverre fullt nå, men fikk beskjed om å ringe igjen om en måned og ble avsatt tid til oss i uke 17.

Så begynte tankene å surre da... Og det endte med at jeg ringte Riksen på nytt da jeg kom hjem fra jobb og nå blir det AIH i stedet :) Med Pergo-start på mandag og UL mandag 11.feb :)

Så nå fyller jeg kroppen med gode vibber og krysser alt som krysses kan for at det skal klaffe denne gangen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry men jeg forstår ikke helt.. Det ble ikke AIH men AIH likevel??

Er det jeg som er fjern eller skulle det stå ivf?

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for å gå rett på IVF, men ombestemte meg etter at jeg kom hjem fra jobb idag :) Så da blir det AIH igjen

Skrevet

Lykke til!!!!

Har du hatt mange AIH forsøk eller?

2 mislykkede jeg no og har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre ennå =(

Skrevet

det er bra å være optimist!!!

Håper du lykkes!!!

Begynner med pergo i morgen du no da eller?

Skrevet

Sun sykepleieren jeg snakket med ville det... Pergo fra søndag til torsdag og menopur torsdag og UL fredag. Men jeg var ikke helt enig :) Hehe... Jeg har jo vanligvis 32 dager ++ syklus (denne gangen 42 dager). Og er jo så mye rart man tenker på i denne prosessen... Så innbiller meg at egget ved sist AIH kanskje faktisk egentlig var modent nok til befruktning til tross for medisiner. El-sprøyta ved sist forsøk ble jo satt på dag 10 i syklusen og inseminering dag 11 og 12. Jeg pleier jo vanligvis ha el ved dag 17 eller 18 tidligst.

Så skal starte med Pergo mandag til fredag og menopur fra fredag til søndag og UL mandag 11.feb i stedet. Så håper det hjelper på at egget får modnes litt mer

Skrevet

Det er MÅ bare gå!!!

Skal krysse alt jeg har for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Går i alle fall inn med firskt mot denne gangen :) Og siden det faktisk ikke er funnet noe galt med noen av oss er det jo alltids en sjanse :)

Skrevet

jeg hadde også mange tanker ang det egget... hihi... super nervør for ikke å treffe riktig dag.

Jeg var redd for at egget allerede hadde sluppet før jeg var inn til insem. Legen kunne berolige meg med at ut ifra slimhinne etc så trodde han det skulle slippe natten mellom to insem...

Blir en spennende mnd for dere da!!! =)

Skrevet

Lykke til med AIH, håper at dette klaffer så slipper du hele styret som følger med IVF.

Skrevet

Lykke til:). Vi er i gang med 2 aih nå også. inseminasjon 30 og 31 jan. så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet. Håper virkelig det blir klaff for oss begge denne gangen=). Eneste kjipe nå er at jeg har blitt skikkelig syk, med feber og bronkitt, håper virkelig ikke det kan ødelegge noe:(. Pratete med overlegen Tanbo på riksen vedr. å gå rett på IVF hvis dette ikke fugerer denne gangen, han mente det var helt unødvendig, vi var unge og sjansene var ikke så forskjellige mellom AIH og IVF. På IVF har vi bare tre sjanser, men AIH er det ubegrenset. Slo meg litt til ro med den samtalen så vet ikke helt hva vi gjør hvis det ikke går denne gangen heller- HÅPER DETTE LYKKES NÅ FOR OSS BEGGE - XXXXXXX.

KLEM

Skrevet

Siden tiden er inne for å møte alt med ny optimisme og ny giv, så har jeg likesågodt skaffet meg en stjerne foran nicket og byttet ut den noten jeg hadde bak fra tidligere :) Skal se det hjelper :) Haha

Skrevet

Hei

Blodprøve 14 februar=). Valentines day! Håper det blir en topp dag?=) XXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...