annesmil Skrevet 7. juli 2008 #26 Skrevet 7. juli 2008 Hei Jeg må bare si at jeg er kjempe fornøyd med servicen på Barnasvært hus på Alna. Har der mange ganger både dag, kveld og lørdag. Har vært varierende vente tid, men kan ikke bli iritert for det når jeg ser at det er MANGE mennesker i butikken. Når jeg blir eksipedert føler jeg at jeg har fått svar på spørmålene jeg har stilt og fått gode råd i forhold til hva jeg bør kjøpe. Har ikke opplevd verken kjøpepress eller at de kune anbefaler det dyreste. Så jeg vil heller si tusen takk for god hjelp!
Randi67 Skrevet 10. august 2008 #27 Skrevet 10. august 2008 Anbefaler dere i Oslo å dra til Babymagasinet på Grønland Torg. Jeg kjøpte vogn der og fikk veldig god service der.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 Har nettopp vært på Barnas Hus i Bergen. Får super service jeg. Går på krykker og de kom fort å spurte om de skulle hjelpe meg å finne frem ting for meg og alt. Da jeg var ferdig å handle bærte de alt ut i bilen for meg. Supre damer der altså. Virket som om de hadde peil på hva som var der av varer og god kunnskap om varene. Jeg er iallefall kjempefornøyd
marioo Skrevet 31. august 2008 #29 Skrevet 31. august 2008 jeg kjøpte vogn og bilstol på barnas hus på tiller og fikk all den hjelp jeg trengte:) kjempefornøyd!
Engelise Skrevet 1. september 2008 #30 Skrevet 1. september 2008 Jeg har vært innom Barnas Hus både på Tiller og Lade opp til flere ganger. INGEN av gangene har jeg blitt spurt om jeg trenger hjelp. Jeg har vært innom der alene, med samboer, med moren min og ei venninne. Nå er jeg så provosert at jeg NEKTER å innom Barnas Hus en gang. Om de har tilbud på noe jeg trenger så betaler jeg heller et par hundrelapper mer et annet sted. TENK!
Anne83 Skrevet 15. januar 2009 #31 Skrevet 15. januar 2009 Har desverre dårlig erfaring med Barnas hus på Tiller jeg også. Skulle handle seng som de hadde på kampanje, og ventet litt på at en ekspeditør skulle bli ledig. Jeg stilte henne enkle spørsmål ang sengen, men hun var helt blank. Og helt til slutt sa hun; "men uansett så har vi ikke denne på lager..." Jeg ble litt paff, ettersom jeg viste stor interesse rundt denne sengen. Jeg spurte om hun kanskje visste om den var på lager på Lade, og da sa hun bare "det kan jo være..." Hun var slettes ikke interresert i å selge noe som helst, og jeg takket bare for meg og gikk rett bort til Reflex. Utrolig synd at den butikken blir nedlagt, og at betjeningen der ikke følger med over til deres nye butikker. Kjempe service på Reflex på Tiller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå