Gå til innhold

ENDELIG fått rett diagnose.......

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt i bekkenet helt siden 1 uke før positiv test.. Det begynte i halebenet og har spredt seg utover derfra, først til ve side bak og så til hø - og nå i sist uke verk og smerter i symfsen og hø lyske som tidvis er så ille at jeg må bruke krykker.... Legen min har hele tiden kalt dette "muskelsmerter" - for iflg ham kan man ikke få bekkenløsning før i uke 20.. Nå var jeg hos legen igjen i dag (har vært 50% sykemeldt pga "muskel"smertene og skulle få ny sykemelding..) Forklarte symptomene som har kommet de siste ukene med "revningsfølelse" i symfysen og verk i lysken og fortalte at fysioterapeuten min mente at jeg helt klart har bekkenløsning med gangvansker.. Han tenkte litt på det - så sa han ; hvor langt er du på vei nå?? 21 + 3 svarte jeg.... Akkurat ja, da er det nok bekkenløsning da......................................

Så ENDELIG har jeg fått den diagnosen jeg har visst om selv HELE tiden... Synd at det finnes slike firkantete leger som er SÅ bestemte på enkelte ting... Er jo litt skremmende da - tenk om han sier til noen andre at "neida, du kan ikke ha kreft i magen når du ikke har vondt akkurat DER... Huff, skummelt....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136726526-endelig-f%C3%A5tt-rett-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

for en dust av en lege! Tror jeg hadde sett meg etter en ny fastlege, jeg. Bytta fastlegen min da han møtte meg med "jenter på din alder er ikke syke" da jeg kom med magesmerter og hadde vært borte et par dager fra jobb og ville finne ut hva dette var.....

Å herregud, sier nå bare jeg!

Er vel godt at du har en flott fysioterapaut da, som tydeligvis har mer peilig enn legen din da :)

jeg er sykelmeldt med diagnose "skadevirkning av fysisk faktor", men på folkemunn heter det "bekkenløsning". Tror ikke det er en egen diagnose som heter bekkenløsning, for alle gravide får det pga hormoner, men ikke allle får vondt av den grunn.

Jeg har opplevd nesten det samme som deg. Var til lege i uke 19. Han mente det var alt for tidlig å få bekkenløsning, men sykmeldte meg 50% og skrev ut henvisning til fysio. I morgen skal jeg tilbake å har med brev fra fysio. Hun var nemlig ikke i tvil om at det var bekkenløsning! Er i uke 23 nå. Spennende å høre hva legen sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...