polarn & pyrene Skrevet 1. februar 2008 #1 Del Skrevet 1. februar 2008 Har endelig blitt frisk og føle rmeg i fin form. Nå har jeg virkelig begynt å nyte denne store magen min som vokser og vokser. Og nå er det bare snart 100 dager igjen til den store dagen og vi er i full gang med å pusse opp Siri sitt rom og snart skal jeg begynne på baby rommet. Nå gå rjeg bare å nyter om dagen og tenker nesten bare på meg selv. Har blit så veldig glad i Siri, mer enn vanlig altså, så jeg lurer på hvordan jeg skal ha plass til en unge til å være glad i, men det går sikkert bra. Hun g¨r å synger for magen min og gir den en nuss da og da.Morsom er hun om dagen og lurer på når den baby'n skal komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 2. februar 2008 #2 Del Skrevet 2. februar 2008 He, he, så søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 2. februar 2008 #3 Del Skrevet 2. februar 2008 Så flott at du er i fin form,kos deg!! og JA du har garantert plass til en til å være glad i :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. februar 2008 #4 Del Skrevet 4. februar 2008 Så godt å høre at du har kommet i bedre form nå! Leit å ha et bare tungt svangerskap.. Bare 100 dager igjen??? Hvor fort tiden går når det er andre som er gravid... Ja, de er søte når de gjør som siri Da smelter en mor ganske kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 4. februar 2008 #5 Del Skrevet 4. februar 2008 Så bra! Også så fort som dette går.... skjønner itte no' - du fortalte det jo nettopp *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå