MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hehe her lever jeg meg inn i serien... Sitter å lurer på en ting: Astrid har fordelt konsernet på de 4 barnebarna, Juni,Julie, Jens August og Storm. Men hva med Charlotte? Å Sue Astrid var vel adoptivdatteren til Hugo, så da skal vel hun stille likt med de andre Anker Hansen barnebarna?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hheeh... er de ute av serien så er de glemt og forlatt.. haha
~Aurora~ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 He, he, mannen min og jeg satt i går og lurte på akkurat det samme...
~**nuttis**~ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Sue Astrid stakk av med masse penger,så hu er vel avskrivd.Charlotte husker jeg ikke,hehe.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hun giftet jo seg med en jævla jøde, så litt rart egentlig...
PrettyPink Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Fikk ikke Carlotte utbetalt en mill som sin del en gang da?
~Aurora~ Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Mener du Charlotte? Ja, jeg mener å huske at hun giftet seg.... hva het han igjen? =)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Jo Charlotte fikk jo 1 mill, forskudd på arv ( men det kan jo umulig være hele summen i et så stort fam.konsern). Hun svidde av alt på klær og festing...nettopp gått i reprise på dagtid;-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Het ikke han David eller noe lignende jøde-navn da?
♥2 små gull♥ Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Charlotte Her er hele livshistorien til Charlotte
♥2 små gull♥ Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Ser nå at hotell Cæsar er forut for sin tid... Charlotte var jo en gang i tiden sammen med "Prins Sverre av Norge"... kanskje det var der kronprinsparet fikk idéen til navnet på sønnen, Prins Sverre Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå