Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Lurer veldig på om IVI i Spania tilbyr både egg og sæddonasjon til enslige kvinner....og ililfelle hva dette koster. Kjempefint hvis noen kan fortelle meg itt om dette.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Er det ingen som vet noe om dette her....
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Lettere og få svar på dette inne på www.onskebarn.no Det er der vi som holder på med eggdonasjon/embryodonasjon holder til. Her inne er det svært få... Det står ingenting på hjemmesiden til klinikken, da??
lindynatt Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet ikke om det er lov i Spania men jeg vet det er lov i Tsjekkia og Russland..
Bedre sent enn aldri Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Klart det. De er veldig profesjonelle, og det er ingen ventetid på egg. Jeg fikk embryotransfer i januar, det vil si donor egg befruktet med donor sæd, valgt ut etter min blodtype og hårfarge, øyenfarge og kroppstype. Det kostet ca 80 000 kr, alt inkludert, blodprøver osv. Jeg lyktes ikke dessverre, men har nå satt inn de to eggene jegfikk til overs og frøs ned i januar, og vente på svar. Et fryseforsøk med egne nedfrossede egg koster 21 000 kr. Husk at reise og opphold kommer i tillegg, det blir fort 10 000 hver gang. Jeg har brukt Instituto Marques i Barcelona. De svarer superkjapt på spørsmål på mail, så bare spør og grav til de! Jeg hadde engelsk kvinnelig gynekolog, og svensk sykepleier der nede. Det er litt samlebånd, men de virker veldig profesjonelle, og har stor kundekrets fra hele verden.
kaje Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Hei på deg. Jeg har undersøkt litt rundt dette, og snakket med IVI i Valencia. Embryodonasjon er mulig og koster ca 8000 euro, da er med. innkludert i prisen. De var meget hyggelige på tel. og jeg fikk raskt svar på mail. Det er ingen ventetid der. OG LYKKE TIL ...bedre sent enn aldri...jeh skal krysse fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå