Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Liam, Lukas eller Noah? hvilket synes du er finest... blir ett av de.. og Ja, vet jeg at de er vanlige nå, og det bryr meg ikke, så trenger ikke mer informasjon om det! takk for svar:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Lukas. De to andre syns jeg ikke blir fine når de "fornorskes" Liam og Noah er finest med engelsk uttale
ma-85 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Lukas er det eneste som går an synes jeg. Liam passer dårlig på norsk, og Noah synes jeg rett og slett er skikkelig stygt...
Gulp Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Lukas er fint:-) Liam blir for engelsk, og Noah har jeg aldri likt.
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Lukas er ganske fint Noah liker jeg ikke, og Liam blir jalla i Norge syns jeg.
volve Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Liam - helt klart. Det er ganske kult og går greit selv om det er veldig irsk/ engelsk. Man sier det jo likt på norsk. Lukas og Noah er jeg veldig lei og de er den typen navn som er veldig in nå, men helt harry om ti år, tror jeg.
mamma til Isak Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Uttales Liam rett fram ? Det ekke no engelskuttalelse der, så det blir Laim ?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 takk for svar dere:) ja, uttaler Liam rett frem.. mer "liÆm" på engelsk trodde jeg.. ikke laim.. men kansje det er sånn i england, og jeg tenker mer amerikansk sleng.. men sier LiAM, ja..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Noah og Lukas. Liker bedre LuCas enn Lukas.
Skompa Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Lukas er nydelig De andre liker jeg ikke så godt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Liam definitivt. Lukas er det fjørti som heter på en skole. Noah er også fint, men jeg er ikke så glad i H endinger som Leah, Hannah osv.Men smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Takk for innspill, Liam leder enn så lenge, trooor jeg.. vanskelig dette
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. februar 2008 #16 Skrevet 3. februar 2008 Syns Lukas var finast. Liam var ikkje så verst det heller, men trenger å smaka litt på det for å bli enig med meg sjølv.
maria isabell Skrevet 3. februar 2008 #17 Skrevet 3. februar 2008 liam var finest...lukas heter jo alle og noha er for bibelsk...dessuten heter alle det...liker veldig godt bibelske navn men noha blir for mye...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 Delt førsteplass til Noah og Lukas hos meg... Liker ikke Liam, har ingen god forklaring på hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #19 Skrevet 4. februar 2008 Liker Liam og Noah. Det heter gutta mine på 3 år og 9 mnd :-) Lucas heter nevøen min på 8 år. Fine navn!! :-) Men smaken er som baken...
Clemencia Skrevet 4. februar 2008 #20 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes Liam er et navn som er finest på engelsk.. Så hos meg tror jeg Lukas står høyest på lista, poppis eller ei :-) Noah er en fin andreplass, men synes Lukas har litt mer "tæl".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå