nussie Skrevet 1. februar 2008 #1 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde en forferdelig opplevelse på onsdag!Dagen hadde begynt helt som vanlig og arbeidsdagen begynte kl 9,noe før kl 10 hadde vi et lite møte der vi stod rundt et bord.Plutselig kjente jeg at jeg ble veldig uvel,så ble ting uklart,så husker jeg ingenting før jeg våknet på gulvet!Hadde gått rett i bakken og var borte i ca et minutt.Ble hentet i sykebil og tilbragte hale dagen og kvelden på sykehuset med masse prøver. Jeg er 12 uker og 6 dager på vei(altså tre mnd).Har ikke vært noe dårlig i svangerskapet,ikke kvalm engang.Så dette kom som lyn fra klar himmel!! Det skjedde på sekunder og var en forferdelig opplevelse. Jeg har vært i så fin form at jeg bare har stresset i vei som vanlig.Legen konkluderte med at jeg hadde hatt et kraftig blodtrykksfall forårsaket av stress,lite væske og lite søvn.Er sykemeldt noen dager,så nå skal jeg roe ned ting.De mente at fosteret ikke hadde tatt noe skade av dette fordi det er så lite og at jeg ikke har hatt verken blødninger eller vondt.Så jeg krysser fingrene for det(for UL ville de ikke ta!!)Men jeg skal på UL om to uker,så både gleder og gruer meg til det nå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136724371-besvimte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei du! Det hørtes ikke ut som noen god opplevelse. Men det har forhåpentligvis som legen sa gått helt bra. Selv er jeg også tolv uker på vei. Jeg jobber som lærer og etter undervisningen i dag satte jeg og gjorde forberedelser og stresset for å få gjort meg ferdig med ting før helgen og før et møte jeg skulle i før jeg dro hjem. Jeg kjente jeg ble kvalm og svimmel. Tenkte jeg måtte klare og fullføre dagen alikevel. Prøvde litt til men kjente jeg måtte gi opp. Det kjentes ut som om jeg skulle seile om. Jeg gikk inn til rektor og sa i fra at jeg måtte bare dra for jeg var så svimmel og kvalm. Uten å si hade til noen andre, pakket jeg sakene fort og kom meg ut i bilen. Jeg var så fortvilet over hvor sliten jeg følte meg at jeg gråt hele veien hjem i bil... Følte meg teit som bare måtte reise sånn fra jobb. Vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg føler meg så tom for energi og føler jeg ikke klarer så lange dager. Samtidig så får jeg så dårlig samvittighet for jobben. God at du er sykmeldt da. Du fortjener å ta det litt med ro. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136724371-besvimte/#findComment-136726625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nussie Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2008 Skjønner hva du mener,at man alltid skulle ha gjort noe eller har dårlig samvittighet hele tida.Alltid ment og trodd at jeg er sterk og dette skal jeg klare til det meste.Det var kanskje dumt å ta på seg ekstra med jobb og ansvar på jobben når jeg går gravid,men får man muligheten så tar man jo gjerne i mot den.Godt du skjønte at du virkelig måtte dra hjem og ta det med ro.Håper du får hvilt ut i helga:) Som legen sa til meg:Nå har du ikke bare deg selv å tenke på,selv om du ikke merker det så godt så er kroppen under stadige forandringer. Jeg skal iallefall innvilge meg en ekstra pause i løpet av dagen på jobben har jeg bestemt meg for,pluss at jeg har innsett viktigheten av å drikke masse vann! Ha en fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136724371-besvimte/#findComment-136729556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå