Oh'rly Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Utrolig så fort tida går! Var hos jordmor til kontroll i dag, og plutselig var det masse snakk om hva jeg skulle gjøre hvis vannet gikk og sånn! Godt det går fremover, men jeg har det ikke _så_ travelt da ;-) Alt sto forøvrig bra til, og snuppa har lagt seg til med hodet ned. Det var visst ikke så mye slingringsmonn rundt hodet heller, så hun var "nesten festet" eller noe sånt. På meg virker det som om alt går som på skinner, så jeg prøver å bekymre meg minst mulig og satser på at kroppen fortsetter å gjøre de rette tingene resten av svangerskapet og fødselen. Alle danmarksturene virker litt fjerne nå, og den tidvise følelsen av å være alene som kom kasta over meg stadig vekk der jeg rusla rundt på Strøget har glimra med sitt fravær hele svangerskapet. Kan egentlig ikke forestille meg en eneste ting jeg kunne trenge en mann til akkurat nå. Eller... jo, jeg kan forestille meg EN ting ;-) Ellers gleder jeg meg til Oslotreff, og ser frem til å møte nye og gamle prøvere og gravide =)
Chaiemae Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det begynner å nærme seg for deg nå ja, spennende. Har du funnet ut hva den lille jenta skal hete?
Oh'rly Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har noen ideer, men ingenting er hogget i stein enda. Siden jeg er veldig glad i å fikle i Excel har jeg trukket ut alle jentenavnene fra databasen til BIM i dag, så da har jeg litt å leke meg med fremover =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå