Gå til innhold

12+2 å kjenner liv.

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er ca like langt som deg, og jeg kjenner også noe som beveger seg der nede!! har kjennt det noen dager, og følt veldig på hva det kan være.. kjenner det best når jeg sitter rett-oppreist.. da blir det bevegelser der nede.. skal ikke påstå at det ikke er luft, men noe er det som rører seg.. det er sikkert:)

Jeg også kjenner, er 13+3 idag, og har kjent det noen uker nå. Er annengangsfødende da, men ikke hør på dumme svar fra anonyme som ikke vet hva de snakker om. Alle kjenner sparkene til forskjellige tider, sikkert bare en som er misunnelig.

Kos deg med å kjenne etter:) Det er jo bare helt fantastisk:)

Jeg er enig med jeaant!!! Etter uttalige tilbake mld, får jeg høre at noen er heldige å kjenner noe der nede tidlig, kanskje ikke akkurat spark, men at den "ruller rundt" hihi

Jeg er bare 11 uker.... Jeg skal ikke si hva jeg kjenner, for jeg tror neppe det er spark, men at det er noe der, det er det....

Jeg vil si jeg føler dette blir på samme måte som å få mage, noen får det veeeldig tidlig, andre får det ikke før langt ute i svangerskapet.....

Ingen har et likt svangerskap....

Lytt etter hva kroppen din sier og føl deg deretter og ikke hør på hva andre sier når det er det motsatte av hva du føler selv;)

Annonse

tusn takk for støtten. dn varmer inn i hjærte rota.

har stor forståelse for at man kjenner liv til svært forskjellige tider.

men har tatt d opp med legen min å han sier at d er fult mulig men d a mest vanlig hos flere gangs fødene. men jeg er første gangs..

men jeg kjenner kroppen min veldig godt. viste at jeg var gravid en uke før jeg testa positiv.. for jeg kjente forandringene i kroppen.

så håper jeg at alle snart får kjenne den liv fra dn lille som ligger der inne:) for d er super koseli:)

jeg fikk beskjed av de fleste første gang jeg var gravid at det ikke var mulig å kjenne noe liv så tidlig, men jeg mener da at man kjenner forskjell på luft og andre bevegelser. er selv 11+4 idag å kjent at det er noe der en stund nå, er jo andre gang jeg er gravid da, men som sagt kjente jeg liv tidlig første gang også. så det er mulig, var på ul forrige uke, og når jeg kjente at det bevegde seg der, så man det på skjermen at den lille rørte på seg.

kos deg med det du kjenner, er kun du selv som kjenner kroppen din så godt at du vet forskjell. å lykke til videre:)

Hei!

Jeg er bare dager foran deg, men jeg er 100% sikker på at jeg har kjent liv. Det er ikke hver dag, og som regel når jeg ligger på ryggen. En gang nøs jeg, og da ble det skikkelig liv der. Dette er femtemann, så jeg vet at det jeg har følt er barnet (det er jo 10 cm eller noe sånt nå, er det ikke?). Føler det ikke hver dag, men i en travel hverdag er det ikke lett å bare kjenne etter. Gleder meg til barnet blir enda større slik at det blir hver dag. Herlig!

Med førse man kjente jeg liv i uke 16, men da sparket det sånn at jeg så det utenpå magen også. Så¨jeg hadde helt sikkert kjent det mye før, men uten at jeg forsto det.

Jeg er bre 10 uker nå, men jeg føler at noe roter der nede

når det er så tidlig kan de små "boblene" også være babyen som hikker. og at ikke det er spark så tidlig. Men uansett om det er hikke spark eller hva som helt så er det jo liv :-) at anonym ikke kjente før i uke 25 er jo kjipt for ho, men ikke tvil på kroppen din, og kos deg med alt du føler :-) gleder meg til det blir min tur. 11+1 idag

Annonse

heisann grysom:)

jeg tror deg jeg også...har kjent bobler som sprekker og noe som kiler i magen min, i vertfall over en uke...(er 12 uker i morgen)

vet d er mange som sier at man ikke kan kjenne det, men min mor og min mormor kjente også tidlig liv....og jeg har aldri kjent noe som dette tidligere..kan jo hende siden vi har mistet grysom at vi kjenner kroppen vår ekstra godt......

:)

lykke til videre vertfall:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...