Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset skal det være pannekaker i dag. Da blir alle guttene mine så glade og glade gutter det vil Maud gjerne ha :-D

Problemet er bare at de blir så glade og da spiser de så mange. Derfor lurte jeg på om det kanskje kunne finnes en egen maskin som steker pannekaker. Amerikanere spiser jo mange pannekaker og er nokså late. Kanskje de har en egen maskin som steker for seg? Noen som vet eller som vil komme hit og steke?

Skrevet

Kanskje litt sent for å løpe ut å kjøpe nå...men er ganske sikker på at jeg har sett det i en reklame før jul fra Elkjøp at det finnes pannekakesteker ;)

Du får lage dem litt tjukkere så blir gutta fortere mett,og du slipper å steke så mange!

Kos dere :))

Skrevet

Mannen i huset så et sånt pannekake-jern i går. Han ble helt i fyr og flamme. Det skulle blinke og lyse og man kunne justere temperatur og masse annet fint stæsj. Roper sikker FÆÆÆRDIII når pannekaken er passe stekt også tenker jeg.

Selv kunne jeg nok heller tenkt meg varianten med 2 ben og 8 armer som viftet og stekte pannekaker i en fart. Hvis DET finnes skulle jeg jammen ryddet et skap og jeg kunne hatt det i også.

Pannekaker går relativt kjapt unna, om du bare har 2-3 panner i sving på en gang. Puh, blir svett bare ved tanken hihi

Her i huset går det vel også sånn ca øftogførti pannekaker i slengen tror jeg. Men jammen er det jo godt også da... Med bacon, blåbærsyltetøy og sukker mmmm

Tenker du får noen glade gutter i dag jeg ja :D

Skrevet

Har hørt om noen pannekakejern, men vet ikke om det går så mye fortere?

Jeg bruker to stekepanner og da blir det litt større tempo over stekinga. Det samme gjelder vafler. To vaffeljern i arbeid hjemme og en dobbeldekker til bruk på hytta.

Godt er det jo, med bacon for alle og sukker på for de små :o)

Skrevet

Takke er tingen, da går det 4-7 i slengen;)

ellers hadde det blitt lite pannekaker her i huset tror jeg.

Her slenges det nedpå en hel haug. Virkelig donaldstabel, hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...