Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Funket det forholdsvis fort på hosten?? Til gutt på 2 år..
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Mikstur eller inhalator da? Jeg har selv brukt turbhaler, minsta fikk bricanyl mikstur for hosten og surklinga før hun fikk Ventoline og Flutide.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Mikstur.. fikk med doseringssprøyte.. Skal jeg bare bruke det til han slutter og hoste???
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Er effektiv, litt raskere virkning når man puster den inn da, men rimelig kjapp miksturen også, fjerner ikke hosten helt, men lettner den og pusten endel.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hva har du fått beskjed om? Hvis ike annet er gitt beskjed om så bruk det til han er ferdig med hosten ja :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Ok.. bronkitt han hadde som jeg skjønte.. Er det sånn at jeg kan sende han i barnehagen om han sover godt om nettene og er feberfri til mandagen.. Eventuelt bare sende med miksturen hvis han skulle tetne igjen?? =) Takker for svar.. ALdri hatt brinkitt selv heller så vet ikke hvordan det er..
futte (tm) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Fikk det og i går. Der står det 2-3 dager. Men det er til en baby på 6 måneder. Var det halsbetennelse?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 Nei hun sa at det pep og var tett i bronkiene.. bronkitt regner jeg med da?!?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Men vi fikk 4 resepter.. Altså 4 flasker.. det jeg stusset på .. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå