Gå til innhold

Jeg vet det er harry..-men saccosekk for dere som ikke finner god stilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er det smarteste jeg har kjøpt i løpet av de siste ni mnd. Desverre skjønte/visste jeg ikke at det var såååå behagelig å sitte i før for et par uker siden. Har bare 19 dager igjen til termin, men de blir jo ikke vonde å sitte i etter jeg har født heller da;)

Så til dere som sliter med sittestilling pga baby i håpløst leie, rygg og bekken...-her er løsningen for behagelig tv-titting på kveldene:)

Fortsetter under...

Skrevet

Saccosekk får være så harry den bare vil, men den kommer i hus de nærmeste dagene! Og oppi senga med den! Hadde en i mine to forrige svangerskap, og den var uunnværlig på slutten- i senga vel og merke. På gulvet i stua har den ingenting å gjøre siden jeg aldri hadde klart og kommet meg opp av den igjen! Erfaringsmessig er den også finfin å føde i... ;-)

Skrevet

Synes ikke sakkosekk er harry i det hele tatt. Kanskje ikke akkurat midt i stua, men for barna's rom og i kjellerstua...skulle onske meg en sånn akkurat nå.

Skrevet

Er ikke saccosekken "in" igjen nå da? Ser den stadig i møbelblader o.l. Ikke dermed sagt jeg ville hatt den i stua da;)

Skrevet

Syns å huske at de var veldig gode å sitte i, men håpløs å komme seg ut av.....jeg hadde ikke klart det nå.

Men må være behaglig å amme i også, mye god støtte.

Skrevet

Jeg klarer akkurat å velte meg ut av den, men det er godt med litt dra-hjelp fra sambo ja;)

Annonse

Skrevet

Vil absolutt anbefale den til å amme i også! Veldig lett å finne kjempegode stillinger med god støtte. Gjorde det mye forrige gang :)

Skrevet

Har dere sett Budda-bagene de har på f.eks. laidback.no? En diiiger sånn en står høyt på ønskelista, de ser så utrolig gode ut! Må bare spare i hundre år først ;) Fatboy har forresten også noen skikkelig fine saccosekker (men vi kan ikke ha sånn kulefylt sekk her hjemme pga de makuleringsmaskinene av noen hunder vi har..).

Skrevet

Min saccosekk har nesten blitt utslitt etter svangerskapet

Ikke harry når det er det eneste som duger:)

Skrevet

Vi har også saccosekk, men jeg luker ikke å bruke den. Er jo et hekkan å komme oppigjen. MEN, når minsten var baby nøyt hu å ligge i den. Så den ble mye brukt da, og kommer nok til å bli brukt denne gang også.

Skrevet

Tror jammen jeg skal ta meg en tur på skeidar i morgen.

Her blir det saccosekk.....men så at det nye navnet er sittesekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...