Gå til innhold

vondt bak brystvortene!!! "HJELP"

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vondy puppene, ammer veldig lite nå som jenta er året, ammer morne og kveld å det gjør vondt jeg klarer ikke amme, hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du utdype?? Skjønner ikke helt hva du mener. .

smerten hvor sitter den, er den konstant eller bare når du ammer?

Er det berøringsømt eller er det mer som brystspreng ømt?

Noen rødhet på brystknopper eller brystene forøvrig??

Skrevet

selve brystvorten er ikke øm, men den mørke ringen rundt om du forstår..den er vond..bak den, om jeg tar tommel og pekefinger på hver sin side av ytterkantene å klemmer sammen da kjenner jeg at det er veldig AU AU:-(

Gjør vondt å ta på/logge på magen å amme er veeeldig vondt! Men kjenner det ikke når jeg sitter stille å ikke tar på det! Vet du hva det er ? Er litt øm i den andre puppen og men ikke på langt nær så mye!

Har ingen rødhet! Når jeg ammer er det bare vondt der på det ene stedet! Hadde enang rødt bryst å litt sånn antudning til betennelse,det var å veldig vodt da jeg ammet men på en litt annen måte enn nå! Skjønner ikke dette! Er jo ganske så renslig jeg da! hehe,men kanskje ikke noe med det å gjøre!:-) Takk for svar da!:-)

Skrevet

kan nesten høres ut som om du har fått en tett melkegang, helt ytterst er det skikkelig vondt. beh som ved bb, pumpe ofte varme etc til det gir seg

Skrevet

okei! Tusen takk for svar:-)

Men vet du hva det kan komme av??

Takk takk :-) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...