anaina Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg må tilbake over helga, var 5-6 eggposer på hver siden, men de var visst litt mindre enn de skulle vært. Vi skal ha ICSI pga "mannlig faktor" og jeg kjenner at jeg er litt uforberedt på at ikke alt går på skinner på min banehalvdel... Hva betyr det at de er for små? Hva er sjansene for at de er store nok inne uttak i slutten av neste uke (uke6 porsgrunn)? Noen som har erfaring?
Madam-mim Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Fikk du vite størrelsen på de? Eggposene skal vokse ca 2 mm i døgnet. Hvis de er store nok på mandag kan du sette el-sprøyta på kvelden og ha uttak på onsdag og innsetting fredag.
anaina Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Nei, bare at de var litt små. men planen er ikke uttak før fredag, og el-sprøyte altså onsdag, så det er da noen dager å gå på...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror de setter opp første u.l time litt tidlig etter sprøytestart for å følge med.. jeg har også vært inne 3 ganger og små egg, og skal sette flere sprøyter, men de vokser fort og plutselig er de store og klar for eggløsningssprøyten og uttak Spennende!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå