2x babyline 21.05.08 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Denne uka har jeg omsider greid å være flink til å gå noen småturer - i motsetning til tidligere i svangerskapet. Så det har vel blitt en times bra tur (tilsammen i løpet av en dag, da) flere av de siste dagene, og det er helt utrolig hvor godt det gjør! Det virker som om ryggen min har blitt bedre allerede - denne uka har den vært mye bedre og tålt mye mer enn forrige uke, enda jeg har vært minst like mye i aktivitet og bærer lilletups litt innimellom. Det skal jammen ikke mye til - det er motiverende! Håper jeg greier å være flink til dette litt framover. Smårydding og småpusling hjemme er mye mer slitsomt, og da kommer kynnerne snikende mye raskere også.
nå er vi fem Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Så bra da!! Supert så lenge man kan være i litt aktivitet, det gjør underverker for både hodet og kroppen:-))) Gleder meg utrolig til å gå turer igjen og få en real dose frisk luft hver dag. Pga bekkenløsning har det ikke blitt noenting av det de siste par månedene og det har vært et savn!!
Sol med 2! Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Helt enig. Det er så godt å komme seg ut litt, om enn ikke så lenge. Jeg prøver også å få gått meg en tur i løpet av dagen, hvertfall de dagene jeg ikke er på jobb. Blir i mye bedre humør og er som du, mindre trøtt og sliten de dagene jeg får det til. Rydding hjemme blir ofte litt mer bøy og tøy. Tror det er det som gjør at vi blir mer slitne av det. Må jo gjøre litt av det også, men jeg synes også det er litt lettere etter en liten gåtur. Kanskje et tips å "varme opp" litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå