Gå til innhold

Creme cherie ost???????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem lager den osten? Hvis du vet det kan du prøve å sjekke på hjemmesidene deres. F.eks. står det om ingrediensene i de ulike ostene til Tine på deres hjemmeside. Der står det også om de er laget av pasteurisert melk, noe som ikke alltid står på pakkene. Et eksempel; på kremostene til Tine (pepper, krydder, urter osv...) står det ikke presisiert at osten er laget av pasteurisert melk. Inne på Tines hjemmesider søkte jeg opp produktene og fikk da opp ingredienslistene. Der står det at de er laget av pasteurisert melk. Er ikke lett dette her, det er viktig å sjekke nøye før man spiser, og er man usikker er i hvert fall min regel å ikke spise...

Annonse

Ok, der ser jeg at noen har funnet ut at det er Tine som lager den osten. En annen ting er at nå er det jo enkelte oster man skal unngå selv om de er laget av pasteurisert melk, nemlig mykoster... Om creme cherie er mykost aner jeg ikke...??

Å, den er jeg også sååå glad i. Kjøpte en her for lenge siden. Men kom plutselig til å tenke på at den kanskje ikke var bra å spise. Så den ble liggende i kjøleskapet. Kanskje den er kasta nå. Må iallefall gjøre det. Sambo spiser den ikke tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...