KarinB Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vi venter gutt, men er nærmest blanke når det gjelder å komme på guttenavn. Noen tips? Ikke dobbelt navn og ikke topp5 liksom:)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Fillip har jeg fått dilla på fint navn
maha88 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Sander, Sebastian, Elias, Tobias, Andreas, Henrik, Magnus, Christian og Leander. Disse syntes jeg er fine, vi venter også gutt, men kjæresten er litt uenig i navnene. Han vil ha litt mer "manndige" navn.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Du får vel ikke et mer mandig navn enn Magnus. Det betyr stor, eller den store. Veldig mange kjente menn fra antikken som het det.
Caaath_ Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har blitt veldig glad i navnene: Markus, Isak eller Eirik
Julibebii Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Casper synes jeg er det fineste guttenavnet. Det er ihvertfall mandig synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå