Gå til innhold

Tenker dere noe spesielt hvis dere ser krafig overvektige jenter på helsestudio, ute og jogger osv.?


Espoir

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at det er flott, at de er kule

Nå er det ikke meningen å henge ut, og å være ovenfra-og-ned - liksom at det skal være så mye mer fantastisk at man trener bare fordi man er overvektig. Men det ER faktis litt ekstra tøft for overvektige å gå spnne steder, eller å komme seg ut og løpe. Det er nettopp gjort en studie som viser at det stort sett er de som egentlig trenger det minst som trener- Så da er det ekstra bra og positivt av folk som har en del kilo til overs ihvertfall prøver å holde seg i form (det er jo f. eks. mye farligere å være tykk OG i dårlig form enn bare tykk).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, nå ble jeg nysgjerrig, doktor :) Har det vært gjort studier på dette? Vil gjerne lese hvis du har noen gode kildehenvisninger!

 

Mvh en med spesiell faginteresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusikatt

På helsestudioet der jeg trener var det ei KJEMPETJUKK dame som begynte å trene i sommer. Hun trener fortsatt der, jeg ser stooooor forskjell, hun har sakte men sikkert blitt slankere og slankere. Beundrer henne stort, tenk å være så flink!!!! Jeg har i årevis slitt med å gå ned 4 usle kilo, klarer det faen ikke, uansett hva jeg gjør!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de er kjempetøffe. All ære til dem sier jeg bare. Jeg tør ikke selv, skammer meg forferdelig over kroppen min. Det jeg grudde meg mest til når det gjaldt fødselen, var at samboeren skulle se meg så blottet. Og det er IKKE blitt BEDRE, faktisk mye VERRE. Hvordan skal jeg da tørre å vise meg på et treningstudio??? Hater kroppen min max, går utover det sosiale, liker ikke å gå over dørstokken lenger. Ikke har jeg klart å samle nokmotivasjon til å starte slanking heller, står helt fast. Så jeg sier bare til dere som tør, massse lykke til. Jeg heier på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi jeg trente et helt år nesten hver dag og gjerne dobble økter da jeg var hjemme med lillejenta mi, gikk ned noen kg men egentlig veldig lite. I august hadde vi fotball turnering for voksne og ja mange som var sjokka over at jeg var så rask på foten og i god form (tji hi).

100 kg i markløft og når jeg begynte var det kunn stanga jeg klarte:o))))

Så kom jobb og hverdag nei det blir ikke tid til så mye nå blir det mest turer om kvelden, har ikke ork til å kjøre på treningsstudio etter ungene har lagt seg og så jobber mannen ute. Jeg gleder meg til ungene klarer seg noen timer selv på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...