Gå til innhold

NM i spark i magen!

trude_fikk_tvillinger_mai08

Anbefalte innlegg

Er nå 21 uker i dag og har den siste uken merket en hel sinnsykt med spark fra tvillingene mine :) Spesielt gutten da, men jenta og - innimellom. Masse tydelige spark som til og med pappa får kjenne på. Nå begynner det å bli spennende!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136721446-nm-i-spark-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har termin 6.juni og det har vært ett yrendeliv og styr der inne de siste 2-3 ukene. Romstering fra morgen til kveld.. tydelig og merkbare spark som kjennes utvendi... livmora mi ligger 6-7 uker foran meg i str pga tidligere tvillingsvangerskap, så skulle tro d tok lengre tid å kjenne noe med "all" den plassen hun har.. men neida full fart..rolig om natten heldigvis..:))

Jeg har også termin den 14 Juni :)

Her er aktiviteten så stor at jeg ikke får sove særlig om natta, mye også fordi magen er blitt enorm! Men ja, det har jo noe med at det er to inni her - ikke en :) Livmoren min ligger ca 4-5 uker foran skjema siden det er to også. Det er så magisk når du kjenner sparkene, og som nevt ovenfor - at far får kjenne. Blir mer ekte for ham da. Er så stolt at jeg hopper ut av buksene mine ( bare skriftlig, å hoppe nå hadde tatt seg bra ut)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...